fallQy

Känd medlem
Tog båda bort dirtblock över GreeMs kistor, detta räknas som grief. Dessutom fattades saker från kistorna.

Lek inte med döden...
 
jag tog inget ni kan kolla genom mina saker eller ngn logg om ni har någon jag skulle bara kolla vad (jag hade ej diamanter eller iron eller ngt bra förutom guld när jag skule hjälpa med tomterna ni kan fråga i... och ry..... adminen) för saker folk hade jag skulle aldrig grefia någon på svergies bästa server
 
Använd sunt förnuft. Du hade till och med struntat i att lägga tillbaks dirtblocket över kistan.
 
Jag ber så fruktansvärt mycket om ursäkt, jag skäms ärligt. Så jävla dumt av mig! Jag ber tusenfallt om ursäkter och förlåtelser.

Får jag EN chans till, jag ber bara om ett enda försök, att visa att jag kan sköta mig och hjälpa till den som behöver hjälp. Vill verkligen spela på servern. Hade vart underbart om du hade vart en så god människa att du gett mig denna möjlighet!
 
qarek100 sa:
Jag ber så fruktansvärt mycket om ursäkt, jag skäms ärligt. Så jävla dumt av mig! Jag ber tusenfallt om ursäkter och förlåtelser.

Får jag EN chans till, jag ber bara om ett enda försök, att visa att jag kan sköta mig och hjälpa till den som behöver hjälp. Vill verkligen spela på servern. Hade vart underbart om du hade vart en så god människa att du gett mig denna möjlighet!

Du får bara 1 chans å ingen mer någonsin. Tyvärr, men kan man inte tänka före man gör något har man inte på denna servern å göra.
 
Tillbaka
Topp