granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
bannad pga griefing av sandblock på pyramiden jag o roesen o alexandberg byggt :/
 
har förstått att ni inte unbannar... men vill be om ursäkt och till mitt försvar säga att jag va ny på servern och fick för mej att de skulle komma tebax om ja tog sönder något ( Som innom stadens ramar ) så jag ber om ursäkt :) mvh
 
Simpa89 sa:
har förstått att ni inte unbannar... men vill be om ursäkt och till mitt försvar säga att jag va ny på servern och fick för mej att de skulle komma tebax om ja tog sönder något ( Som innom stadens ramar ) så jag ber om ursäkt :) mvh

tråkigt att höra, du verkar trevlig så jag önskar dig lycka till i framtiden ;)
 
Jo de är ju sant . Men som sagt så var jag precis helt ny då och visste inte riktigt hur allt funkade och jag ber åter igen om ursäkt , En sak hade väll varit om jag hade haft sönder hela pyramiden... . Dock rätt synd eftersom att jag diggade servern :) , Men en chans till borde man väll få ? ;)
 
Simpa89 sa:
Jo de är ju sant . Men som sagt så var jag precis helt ny då och visste inte riktigt hur allt funkade och jag ber åter igen om ursäkt , En sak hade väll varit om jag hade haft sönder hela pyramiden... . Dock rätt synd eftersom att jag diggade servern :) , Men en chans till borde man väll få ? ;)

vad säger du granis? jag säger varken för eller emot om en andra chans. (neutralt)
Men han erkände sitt misstag, var trevlig och bad om ursäkt i alla fall :)
 
Jao det verkar ju ganska lindrigt. MEN se nu till att jag inte behöver ångra mitt beslut.

Simpa89 unbannad!
 
Du skyller på att du var ny och då ger det dig rätt att greifa? eller hur tänker du?

Spelar ju faktiskt ingen roll om du gör sönder 1 block eller 2 000 000?
 
håller med står i regler .. kan man inte förstå va det står så ska man va bannad om man slår sönder saker även om man är "NY" och visste inte bättre .

Så med andra ord kan jag slå sönder saker som jag spungit förbi en månad och det ser orört ut då ? för då kan man u tro att ingen har det ?

e man bannad så e man hur trevlig man än är
 
Jag citerar mig själv från en helt annan tråd:

av myskoxe » sön 30 jan 2011, 01:47

Skyll på mig Clownen, ibland får jag mental tourettes, tappar omdömet och provar helt crazy saker. Samtidigt så efterfrågas en lite mjukare linje vid synnerliga skäl eller så. När dessa två sammanfaller kan någon ha tur. Men tro inte att jag sänker garden!


Eller är jag för snäll? Ett alternativ är ju att vi raskt bannar alla som fått en andra chans och hädanefter är stenhårda på griefing, dåligt uppförande, fusk, exploits osv.
 
japp va e det tjejer alltid säger har det hänt en gång så kommer det hända fler gånger.. :D

men ärligt om man gör sönder något och lagar det direkt efter då e det en andra chans.. men går man till ett ställe och bara sabbar och drar .. talar ju lite för sig själv tycker jag
 
Det har efterfrågats snällare och tidsbestämda bans, det vi ser nu är en direkt reaktion på folks åsikter.

Givetvis har ett fel begåtts. Men nu har en av våra admins gjort bedömningen att Simpa89 insett sitt misstag och definitivt kommer tänka två gånger inför eventuella klick härnäst.

Vi har fortfarande noll-tolerans på griefing, ni får gärna testa oss, om ni törs riskera en ban.

Titta på antal bans, titta sen på antalet unbans.
 
Tillbaka
Topp