murzay

Aktiv medlem
Hej jag tycker att man ska ha vart med i en månad minst om man ska få skapa en stad för att man ska hinna bilda en uppfattning om hur de som gör staden är. Jag menar om nån ny bygger en stad blir bannad så är ju kartan förstörd.
Alternativet kan vara 2 veckor + donation
 
Tycker en månad är ganska bra tid, då har man hunnit lärt sig ett och annat på servern ;)
Sen som fallqy säger, du hade själv lite brottom! :twisted:
 
Det var inte så jag mena. Jag menade mer att tiden ska vara lite till att lita på folk och jag litar mer på de som donerat
 
Nu kanske det inte var såhär du menade, men jag tycker dock att det är synd att man får mer tillit av vissa av den enkla anledningen att man har pengar och har lust att spendera dem på servern.

Inte för att jag tycker att servern inte behöver donationer (det tycker jag att Granis verkligen förtjänar för allt han gör för oss) men att man köper respekt och tillit tycker jag är fel.

Just my two cents.
 
Jag menade ju mera att om man är villig att investera pengar för att den ska finnas kvar så vill man nog att den ska finnas kvar och då griefar/stjäl man nog inte (bamsemums_ inte inräknad)
 
tycker det är ganska kul att du kommer med detta förslag murzay.. med tanke på att

1. Du hade väl inte vart medlem mer än 1 månad innan du skaffade din stad ?
2. Om inte jag minns fel så är väl du fortfarande skyldig pengar till den som hjälpte dig skaffa staden "lånat credits" ?

Men se det från positiva sidan du är ett levande exempel på att man kanske ska vänta på att folk ska va medlem i 1 månad innan man skaffar en stad :p
 
Devlas sa:
tycker det är ganska kul att du kommer med detta förslag murzay.. med tanke på att

1. Du hade väl inte vart medlem mer än 1 månad innan du skaffade din stad ?
2. Om inte jag minns fel så är väl du fortfarande skyldig pengar till den som hjälpte dig skaffa staden "lånat credits" ?

Men se det från positiva sidan du är ett levande exempel på att man kanske ska vänta på att folk ska va medlem i 1 månad innan man skaffar en stad :p

Skulden är redan betalad. Och jag kanske var lite tidig med att bygga
 
Tillbaka
Topp