yllebylle

Aktiv medlem
Som titel lyder har jag placerat ut en kista med lite goodies någonstans i terranova. Den som hittar den först får behålla grejerna och grejerna den står på.

Varje dygn kommer det en ny ledtråd tills någon har hittat den. Ledtrådarna kommer bli lättare och lättare så oroa er inte om det är svårt ibörjan.

kistan inehåller följande

Diamond armor
Diamond pickaxe
Diamond sword
Diamond shovel
Diamond axe
Diamond hoe


och en del cooked beef

Ledtråd 1:
y: 65
+ en massa vatten
 
Och vinnaren är.....

sm6vit! :)

Har satt en skylt på platsen och tagit det fina priset!
Men det är inte lönlöst att fortsätta leta! Jag har i geocashinganda lämnat ett andrapris!
Mvh sm6vit Rickard
 
Om ni tycker detta kan va en kul ide så kan jag ta på mig att ställa ut lite kistor här och där, i alla världar med lite fina priser i.

Så det blir lite geocaching över det hela =)

Vad tror ni?

Mvh // Tobbe
 
yllebylle sa:
Om ni tycker detta kan va en kul ide så kan jag ta på mig att ställa ut lite kistor här och där, i alla världar med lite fina priser i.

Så det blir lite geocaching över det hela =)

Vad tror ni?

Mvh // Tobbe
Låter som en riktigt rolig idé. Jag kan kanske bidra till något pris om det skulle behövas :)
 
Yllebylle, har du någon mer ledtråd på lager? Verkar som det inte är någon mer som hittat dit ännu.
 
Bha, kallar du det där ledtrådar...? :shock: Fattar ju ingenting, men gillar idén, så om du har några fler ledtrådar på lager så... ;)
 
Kan faktiskt inte göra de mycket lättare tyvärr, men ska försöka.

Ledtråd 1:
y: 65
Ledtråd 2:
x: +-3932
Ledtråd 3:
z: +-427

Nu är de nästan för lätt men men =)

Mvh // Tobbe
 
Nu när ledtrådarna är så enkla kan man lika gärna åka dit! :D

Tog tröst-priset men lämnade kvar ett eget tröst-pris...så.... Who's next?
 
Skattjakter är så kul!! :) Men yllebylle då, av alla blocks i terranova (kan det vara 100 miljoner ungefär?) så ger du ledtrådar som drar ned antal blocks det kan vara på till 4 st. :D

Skämt o sido, älskar ditt initiativ och jag är gärna på att bygga ledtrådar till nästa gömma. :)
 
Sansarah sa:
Skattjakter är så kul!! :) Men yllebylle då, av alla blocks i terranova (kan det vara 100 miljoner ungefär?) så ger du ledtrådar som drar ned antal blocks det kan vara på till 4 st. :D

Skämt o sido, älskar ditt initiativ och jag är gärna på att bygga ledtrådar till nästa gömma. :)

Nu ska vi inte va såna =).

På tal om muffins så har jag redan tagit på mig att satt ut 4 st kistor i Terranova(inklusive den första) och 2 st i vanliga världen så för er som inte hitta nått så är de bara att börja leta ;)

Mvh // Tobbe
 
Tillbaka
Topp