Eloku

Medlem
Skulle gå in på eniro och söka upp ett nummer till en kompis, då jag kom och tänka på deras skattjakt dom hade förut.

Så jag tänkte att vi kunde göra en likadan här!

Tillexempel, Granis sätter upp en start vi stadshuset och sen så fortsätter det.

Och Skatten ska vara en random låda/kista med något bra i :)
 
Eloku ska du sponsra skattjakten då eller hade du tänkt att alla ska gå ihop så det blir ett "jättepris"?
 
Jag sa förut att jag skulle vilja lägga ut en skatt. De vore roligt om flera spelare gjorde små skatter och gömde på kartan : ), Jag ska själv föregå med gott exempel .. någon gång när jag har tillräckligt med skatter : D
 
Har någon hittat nåt då? :D

kanske måste till lite ledtrådar i form av gåtor..!
 
hehe ingen har hittat mina 2, så jag kan ju säga att den ena är bakom ett vattenfall och på natten så syns facklan som brinner bakom fallet ;)
 
Funderar på att gräva ner en skatt+skattkammare a lá Indiana Jones. Med pilar och grejor. Det hade vart något! :mrgreen:
 
Sterner00 sa:
Funderar på att gräva ner en skatt+skattkammare a lá Indiana Jones. Med pilar och grejor. Det hade vart något! :mrgreen:
Och lavafällor. Och monster. Kan inte staten hyra in nån som kan stå och skjuta pilar på folk när dem går in?
 
Tillbaka
Topp