granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Topicen säger det mesta.
Vänligen rapportera eventuella fel/buggar ni hittar. :)

(om ni törs testa, mouhah!)
 
Seriöst? :D granis is credit to team!

Men kommer man fortfarande kunna "resetta" enchantments på något sätt? :)
 
Eskepesk sa:
Seriöst? :D granis is credit to team!

Men kommer man fortfarande kunna "resetta" enchantments på något sätt? :)


Hoppas man inte kan "resetta", då blir det ju bara tidskrävande, ska ju kosta lite material iaf och inte bara stå i xp farmar, då har det ju snart inget värde alls, speciellt om vi sen skulle få någon fix för att göra enchantingen smidigare. (vilket jag däremot är helt för, då det bara är idiotiskt att få dra in en pickaxe 3000gånger för att få en level 50).

Men iaf imo ska ett enchant sitta fast föralltid och är man inte nöjd får man sälja och crafta nytt, räcker väl med att vi som donerat klarar oss på väldigt få dia redan nu. ;)
 
Yahrr sa:
Eskepesk sa:
Seriöst? :D granis is credit to team!

Men kommer man fortfarande kunna "resetta" enchantments på något sätt? :)


Hoppas man inte kan "resetta", då blir det ju bara tidskrävande, ska ju kosta lite material iaf och inte bara stå i xp farmar, då har det ju snart inget värde alls, speciellt om vi sen skulle få någon fix för att göra enchantingen smidigare. (vilket jag däremot är helt för, då det bara är idiotiskt att få dra in en pickaxe 3000gånger för att få en level 50).

Men iaf imo ska ett enchant sitta fast föralltid och är man inte nöjd får man sälja och crafta nytt, räcker väl med att vi som donerat klarar oss på väldigt få dia redan nu. ;)

+ att jag tror det ger ett bättre flöde i marknaden med på fler än ett sätt.
 
Alltså, tidigare var det så att enchantsen man hade försvann när man gick över till exempelvis Creativ-världen, men nu har granis varit lite Kung Fu och fixat så att enchantsen hänger med till andra världar :)
 
Tillbaka
Topp