Status
Ej öppen för ytterligare svar.

getninjaN

Känd medlem
snysty bannad för brott mot följande regler:
6. Lämna inte träd/löv i luften, eller höga 1blocks pelare osv. Håll kartan snygg!
7. Pixelart eller namn får ej byggas på annat än skyddade områden t.ex. städer eller köpt mark.

snysty_ban.png


2011-10-21_16.00.37.png


Länk: map/#/-100/64/10432/-1/mcmapLighting
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte var tillräckligt uppmärksam med reglerna. Det var roligt så länge det varade.
Lycka till i fortsättningen :)

Bästa hälsningar, peace!
 
Jag vill också säga att jag förstår varför ni bannade mig, regelbrott är regelbrott, men jag tycker också att Permban för detta är lite väl hårt. Därför så vill jag skriva en liten ban-application.
Som sagt så vet jag att jag gjorde två regelbrott och därför förtjänar jag en ban, men en permanent ban för att ha byggt på ett speciellt sätt är lite väl hårt om du frågar mig. Så därför tycker jag att bannen borde åka bort om kanske 1 vecka? Så att jag ändå får mitt straff, men ändå få spela igen. :)

En fråga, vad gjorde ni med mina saker?
 
Vanligtvis när det bara är enstaka regelöverträdelse så får man valet att rätta till det, i det här fallet hade du gjort (minst) 2 och därför sågs det nog som att du inte hade någon koll alls på reglerna.

Det är upp till getninjaN om du ska få ett försök till eller ej. Men det är ingenting vi brukar göra.
 
snysty sa:
[...]Permban för detta är lite väl hårt [...] Så därför tycker jag att bannen borde åka bort om kanske 1 vecka?
Det tycker inte jag.

snysty sa:
En fråga, vad gjorde ni med mina saker?
Dina grejer är kvar vad jag vet.


Du har till söndag på dig att ta bort skylten och fixa till de flygande trädkronorna.
Keep in mind att unbans är lika troliga som att mitt namn betyder "fiskmås".

Spring nu inte och gör mig besviken genom att strula till det efter 1 vecka eller nåt sånt.

stock-vector-green-fingerprint-access-granted-vector-illustration-eps-53171668.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp