Viktorvol

Medlem
PigMistress blev nekad att ingå äktenskap med MrTast idag (8/22)
Hon valde att begravas levande, resten kan ni lista ut själva.



Fortsättning följer...
 
yllebylle sa:
Har "wee-wee" det lite jobbigt just nu? =)

Jaa det har jag ylle. :/ Jag är relationsmässigt frustrerad. Jag hotade nämligen MrTast med att begrava mig levande (med lite hjälp från bigsteffe som fixade kista i guld och allt), allt detta INFÖR Tastens ögon bara för att han har svårt att binda sig, och alltså vägrade att ingå äktenskap med mig. Mina sista ord i graven var nått i stil med "Tasten, du har 30 sekunder på dig nu att gifta dig med mig, innan jag avlider av syrebrist mitt framför ögonen på dig." Det kanske var lite dramatiskt, men hör å häpna - Mistress fick sin vilja fram!

Nedräkningen började, och Tasten lille verkade ha lite beslutsångest, för han sa inte "Ja" när jag kommit ner till 15sek. Han hoppade istället ner i graven, och rätt som det var, var vi tre, när ViktorVol även han, joinade oss. Där satt vi i två minuter, och när andnöden nådde MrTast, så beslöt han sig för att ta mig upp på IKEA taket (som jag ju önskat) för att ingå äktenskap med sin alldeles egna Mistress.

Vi skillde oss efter cirka två minuter... Livet är nästan tyngre i minecraft än IRL.
Vi ska gifta oss idag igen, så att fler kan vara med under brölloppet. Party at my place efteråt.
 
jag förstår wee-wee. Livet är hårt ibland!!

Hoppas jag hinner hem itid så jag hinner va med på ceremonin!

Mvh // Tobbe
 
yllebylle sa:
jag förstår wee-wee. Livet är hårt ibland!!

Hoppas jag hinner hem itid så jag hinner va med på ceremonin!

Mvh // Tobbe

Vi får se om Tasten har the balls to do it igen... det är inte så säkert. Så du behöver inte direkt vara orolig att du missar nått ylle ;) Lär nog ta ett tag (läs: 1 googelplex timmar) innan Tasten lille kan övertalas på nytt.
 
Tillbaka
Topp