Status
Ej öppen för ytterligare svar.

myskoxe

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Jag tror att du glömde läsa serverregel nummer tre. :/

Bannad för mystiskt diamantbeteende.
 
Än mer skrämmande tycker jag är att man söker upp en server med regler när man uppenbarligen inte tänkt att följa dom överhuvudtaget..

Lär finnas många creativeservrar där ute i etern :cool:
 
men nej vad gör ni.

Jag ljög om diamanterna men jo jag hittade en del.

Följde en ny guide som funkar. Det är en som kommit på hur diamantsakerna är placerade i x, y, och z led eller nåt sånt...

Det underlättar också att man fick en diamond pick i början av Torktumlare. Mitt mål är på alla servrar att skaffa diamant först.

ni kan inte banna mig för det. Sen tror ni bara det också. Sluta nu.
 
Spritbolaget sa:
men nej vad gör ni.

Jag ljög om diamanterna men jo jag hittade en del.

Följde en ny guide som funkar. Det är en som kommit på hur diamantsakerna är placerade i x, y, och z led eller nåt sånt...

Det underlättar också att man fick en diamond pick i början av Torktumlare. Mitt mål är på alla servrar att skaffa diamant först.

ni kan inte banna mig för det. Sen tror ni bara det också. Sluta nu.

Även om det var så, vilket jag tvivlar på eftersom du blev bannad för att det kunde bevisas mot dig, skulle du förbli bannad pga att du nu skrev att du ljög, vi prioriterar ärliga spelare på Xtralarge.
 
Ljuga har alla gjort. Och det gjorde ingenting att ja ljög om det eftersom ingen köpte ändå.

Tycker det är dåligt att bli bannad såhär....

grymt besviken
 
Spritbolaget sa:
Ljuga har alla gjort. Och det gjorde ingenting att ja ljög om det eftersom ingen köpte ändå.

Tycker det är dåligt att bli bannad såhär....

grymt besviken

Det är inte satt i sten än. Du kan börja med att länka till guiden.
Dock råder ju sunt förnuft på den här servern, som det stod i reglerna, tycker du användandet av en sådan guide du om pratar inte alls är farligt nära brist på sunt förnuft? När vi dessutom har regler mot exploit/liknande..?

Men först, länk till guiden, så kan vi verifiera. :)
 
här är en utav dom....

http://www.youtube.com/watch?v=eJZmVdJeY3I

Nu gick det dock mycket mycket snabbare eftersom Torktumlare var snäll nog att låna mig en diamond picker som han inte ville ha tillbaka.
Sen när man väl har hittat sina första diamanter så går det snabbt att hitta flera stycken.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic ... 35&t=28299

Denn hjälpte mig mycket också. Jag läste de innan. Hade testat på Singeplayer innan. Tycker inte det är fusk. Det är bara väldigt logiskt tänkande och prövande.
 
Jag har tittat i dina gångar själv och kallar du det branchmining så har vi inte tittat på samma videos du och jag. Eller bygger du tillbaks dina branches med smoothstone?

För det jag såg var gångar in till diamant, backa tillbacks, gå vidare, gräva in till diamant igen..
Jag ska forska lite mer i ditt "grävmönster" men just nu ser det inte så ljust ut.
 
granis sa:
Jag har tittat i dina gångar själv och kallar du det branchmining så har vi inte tittat på samma videos du och jag. Eller bygger du tillbaks dina branches med smoothstone?

För det jag såg var gångar in till diamant, backa tillbacks, gå vidare, gräva in till diamant igen..
Jag ska forska lite mer i ditt "grävmönster" men just nu ser det inte så ljust ut.
Kan vara relaterat till bugghål?
 
bigsteffe sa:
så många och konsekventa bugghål har jag aldrig sett
Du ska nog snacka med infate och clownen, samt mig ang vår tunnel som går cp långt.
Fast du spelade nog inte då, men var inte direkt sällan som man skrev: JÄVLA BUGGHÅL!
Var inte lite bugghål på den tiden, idag är det ju dock inte lika ofta, men det händer när servern inte hänger med riktigt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp