stormfrog

Medlem
Hej!

Jag har en "Drakborg" som jag byggt på under hela min xtralarge karriär, jag fick skydd för den tidigare. Senast jag var inloggad var ett bra tag sedan. Men nu när jag tänkte fortsätta på den är mitt skydd borta. Antagligen för att stadsskyddet tagit över mitt skydd gissar jag. xtraville har snart expanderat hit bort och jag hoppas att Drakborgen får vara en byggnad i xtralarge. Jag vill alltså inte alls ha den som privat tomt utan som en offentlig byggnad. Syftet med den är att underhålla andra :) (och ja, den är inspirerad av brädspelet)

Helst skulle jag vilja få ett större område inmutat så att jag kan bygga en vallgrav och slotspark runt Drakborgen. Samt riva några gamla randomhus som ngn byggt precis brevid mitt projekt :p Jag skulle oxå vilja riva ner större delen av berget som är bakom, men det ska ju ändå plattas ner när xtraville expanderar så det borde ju vara en bonus för er om jag jobbar med det? =)

Men färdigställa borgen vore kul.

map/#/923/64/-683/max/0/0

X1: 981,70000 X2: 913,70000
 
Jag har satt upp en liten temporär zon runt drakborgen. Spana in läget så stämmer vi av sen. :)
 
Tillbaka
Topp