Jag har inte så mycket minne om detta alls, men jag kommer dock ihåg att, för några månader sedan när jag var väldigt ny på servern ( hade bara varit inne någon gång ) så gick jag ner till nether för första gången, jag såg genast sen lång bro och en hus, jag gick in i huset och såg redstone tillbehör och annat grejs, jag plockade ut sakerna från chesten, för jag trodde att man helt enkelt kunde göra så, jag trodde att det var genererat.
 
så du menar att du som ny medlem och då självfallet nyss läst våra regler ( spec nummer 3 ) bröt mot dessa och tycker vi ska unbanna dig?
 
bigsteffe sa:
så du menar att du som ny medlem och då självfallet nyss läst våra regler ( spec nummer 3 ) bröt mot dessa och tycker vi ska unbanna dig?
Som sagt, jag trodde att det var genererat, jag har varit inne på många olika servrar då det är annorlunda träd / värld som saker är annorlunda genererat

Så, som regel 3 säger att man inte får ta av andras chests, så trodde jag att jag hade gjort ett väldigt bra fynd ( som log helt i det öppna, det såg ut som ett alternativ av en nether-ports-öppning ) Jag tog innehållet för jag inte var medveten om det, men jag ber om ni kan förlåta mig, jag skulle verkligen vilja vara inne på servern igen.
Jag har lagt ner mycket tid på servern, och jag kommer inte att bryta reglerna igen.
 
Tillbaka
Topp