Kronans

Känd medlem
Guldmedlem
jep dax att fixa en tävling till detta. har delat upp delar av fartyget där rummen ligger och de är olika stora och tävlingen kommer bedömmas hur bra och passande de är till ett krigsfartyg.

vinsterna kommer vara
1 pris 500C
2 pris 300C
3 pris 200C
4 till 5 pris 100C

trä, sten, mobspawner, cactus, sugar canes finns på området. vissa saker ligger i kistor som är utplacerade som de tävlande kommer komma åt. samt trädfarmar. för alla farmar så är det reglerna plantera samma typ av träd efter er. Resterade matrial som ni vill ha med behöver ni ta med själva och till de rum som passar in eller är extremt finna kommer få en del extra C för det material som är använt.


de olika rummen som finns ombord är dessa med tanke på Y kordinaterna före varje rad som säger var de ligger

Y
83 Förliga delen Captenshytten originalmadman
80 Förliga delen Konferansrum
77 Aktra delen Egen ide till rum Enchantix har valt detta
72 Officeshytter, Stridsledning, Ammolager främre torn
69 Främre utrumme är fritt, Ammo utrymme främre torn samt aktra torn
69 Bostäder till besättning numrerade 1 till 5 alla olika rum Viktorvol rum 1
69 After work 1 och 2
66 Mässen ( det absolut största rummet) matsal och kök


man kan skriva här eller kontakta mig ingame när jag är online för att vilja tävla och vilket rum eller om man vill ha flera. först till kvarn kommer få det de vill ha.

Får inte riva ytterväggar och för att sätta fönster får ni fråga dock ett var 10 ruta
 
ok den är din dock på y kordinaterna säger bara var men det är bara ett rum på den nivån så hehe
 
Om jag tar 69 Bostäder till besättning numrerade 1 till 5 alla olika rum, får jag alla 5 då?
Isåfall tar jag alla fem, annars tar jag ettan.
 
du får välja det är ganska så stora rum så du kan välja ett av dem eller flera då de ligger brevid varandra
 
det är det... har inte satt någon tid dock lär det bli om 2 till 3 veckor så alla får tid över. angel kan visa var fartyget finns också om jag inte är inne
 
ledsen kronan men har tyvärr inte tid att göra detta jag har börjat skolan igen och det kommer bli mycket (ledsen igen) :oops:
 
1a Orginalmadman 500 +200 för matrialet
2a viktorvol 300+200 för matrialet

de andra som ville vara med har hoppat av eller inte byggt nått vad jag kunnat se så grattis
 
Tillbaka
Topp