antagligen ligger servern nere atm, får upp samma sak jag med :geek:
Granis är nog snart hemma igen, klockan är ju strax fyra :D


Edit: du får väl spela lite test server så länge, den ligger uppe :)
 
Hej, lånar tråden lite.

Har sen igårkväll inte kunnat logga in efter att jag 2 gånger blev kickad för illegal stance. Min stance var verkligen inte illegal vad jag kan förstå, jag höll just då på att placera ett lager av dirt ovanpå ett annat. En annan spelare vid namn Gazim var också på samma plats vid tillfället och han hade/har inga problem.

Min fråga är alltså... Kan jag ha blivit bannad?

EDIT: Glömde ju helt att felmeddelandet jag får är Took too long to connect.
 
Jerou sa:
Hej, lånar tråden lite.

Har sen igårkväll inte kunnat logga in efter att jag 2 gånger blev kickad för illegal stance. Min stance var verkligen inte illegal vad jag kan förstå, jag höll just då på att placera ett lager av dirt ovanpå ett annat. En annan spelare vid namn Gazim var också på samma plats vid tillfället och han hade/har inga problem.

Min fråga är alltså... Kan jag ha blivit bannad?

tycker det låter konstigt, i sådant fall tycker jag att adminen som gjorde det både har missat att lägga upp en tråd samt att han har dödat "1 vecka från ban" dagen :cry:

Som sakt, bra att du frågar i alla fall ;)
 
Kvisten sa:
Som sakt, bra att du frågar i alla fall ;)

Problemet uppstod som sagt igår kväll genast efter 2 snabba kickar medam "Gazim" kunde joina och lämna servern hur han behagade.

Tänkte mest att där fanns någon autoban efter kick.
 
Hej!
Det finns ingen autoban utan det hela låter med som otur.
Minecraft.net har krånglat flera dagar och det är därför får topk too long.

Bara fortsätta försöka :)
 
Nu har det hänt igen. Jag gick runt min husknut där jag gått ett otal gånger förut och POFF blev jag kickad för Illegal stance och slipper inte in mera. Timed out.

Finns det nåt sätt att flytta på mej? Så att nästa gång jag loggar in spawnar jag t.ex. vid /spawn istället för min senaste position.
 
Tillbaka
Topp