Ne jag har fan bestämt mig.. nu åker jag till Stockholm och slår skiten ur notch alltså... finns så många andra problem han kan lösa innan han börjar göra om andra saker
 
Enligt googlemapen så är det folk inne på servern.
Hur kommer det sig att det bara är vissa som kan vara inne ifall dom nu är inne? :S
Jag får också Timed out meddelandet och jag har också provat både den nya launchern och den gamla.
 
Kraschen igår och idag beror på en viss användare som använder ZoneAlarm.
Personen uppmärksammades igår om detta och att det skapar krasch, men upprepade inloggningsförsöket även idag med en ban som följd.

Ban kvarstår till sjag kan vara 100% säker på att han tagit bort ZoneAlarm..
 
men frågan e ju va fan notch håller på med eller hans scriptare ... när man inte ens kan logga in med sin louncher
 
Gör som jag och kör med den gamla launchern, funkar för mig. Jag kan inte använda den nya som kom med 1.3
 
Det roliga e ju att den nya launchern funkade utmärkt tills 1.3 släpptes xD verkar vara en snabbt ihopslängd patch bara för att få ut skiten så dom hann inte med någon buggtestning :p
 
Har just nu också detta problem med "Timed out"

Satt o spelade tidigare under dagen, sen så började allt lagga. Så testade o stänga av spelet, sen kom man inte in igen och får bara "Timed out" meddelandet :(
 
Tillbaka
Topp