Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har inte tagit något jag va runt och kollade lite på coola byggnader men det va i xtraville så varför blev jag bannad innan jag ens han säga det :eek:
:cry:
 
Bevis så det räcker.
 

Bilagor

  • timmyh30_1.png
    timmyh30_1.png
    125,9 KB · Visningar: 835
  • timmyh30_2.png
    timmyh30_2.png
    138,7 KB · Visningar: 834
Okej jag ger mig förlåt. Tack för att jag har fått spela och jag ska önska er lycka till och ha en bra fortsättning Det har varit kul att få spela på server det är en riktigt bra server Tack för allt. :( :cry:
 
Det är inte jag som har spelat det är en kompis som har kommit in på mitt konto han kan mitt minecraft konto och jag har samma lösenord här som på minecraft så jag har inte spelat varför är 'jag' bannad :eek:
 
Ditt konto ditt ansvar, sparka kompisen i rumpan och tacka för att du aldrig mer får spela här
 
Jag fick 7 dia block av Timmy tidigare idag, antar att dessa egentligen tillhör Monge, ska återlämna dem så snart jag kan.


[Edit] Har lagt det jag kommer ihåg i en kista i mitt hem i Xtraville, märkt "antagligen omitt", sen vet jag att det var ett staket och ev ngt mer som jag kastade.

/tsr

ps. bara för att 'jag' gillar dessa: :shock: :ugeek:
 
Jag har bara en fråga. Hur ska man göra om en kompis har tagit saker från en annan och jag inte ens visste det hur ska man då göra för att bli unbannad och spela igen. det är den bästa servern jag har spelat på sedan jag började spela minecraft för 1-2 år sedan och jag tänkte precis donera så skulle jag logga in och då stod det att jag va bannad.

PS. jag har bytat lösenord nu så min ''kompis'' kan inte komma in igen :( :( :( :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Varför tacka för allt och sedan skylla på din kompis?

Makes no sense, tyvärr. Tror du får leta reda på en ny server att spela på, om inte bigsteffe känner sig snäll, vilket en admin sällan är då det kommer till stöld.
 
Det va ju inte jag som sa förlåt det va min kompis också för att lura er att det va jag som hade gjort det
 
Eftersom du timmy uppenbarligen inte varit smart nog att byta lösenord så din vän med kleptoman tendenser ska kunna logga in så blir det INGEN unban på dig men av en händelse låste sig visst tråden.
 
Hej jag har bara en fråga om unbann

Det va för ett tag sedan jag blev bannad för stöld när min ''kompis'' kom in på min gubbe och tog saker från en annan oskyldig spelare och jag tänkte bara fråga nu när jag inte är kompis med han mer om jag möjligt vis på något sätt kan bli unbannad så jag kan få spela på den fantastiska servern som ni ha skapat. ;)
 
Re: Hej jag har bara en fråga om unbann

Ditt konto ditt ansvar, så vitt jag vet kan den som skriver vara kompisen som vill förstöra mer saker
 
Re: Hej jag har bara en fråga om unbann

Och eftersom en sån här fråga ska tas upp i din bantråd så låses denna tråden.

Jo just det din bantråd är också låst för det finns ingen chans till unban!

/sm6vit
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp