Status
Ej öppen för ytterligare svar.

sm6vit

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Bannad för en hel del felsteg, här är en liten lista:

*Spammat chatten.
*Skrivit massa i CAPS i chatten.
*Skrivit massa svordomar och fula ord i chatten.
*Byggt inpå annans bygge i flygplanstävlingen.
*Svarat i annan användares ansökan.
*Byggt en dödsfälla i lek.
 
men komigen! min kompis hade precis loggat in o hade fått ett godkännande!
Jag har aldrig velat spamma men jag fattade inte vad det var i början... jag har läst reglerna nu och det kommer inte att hända igen =D jag lovar ! om jag ljuger så får ni banna mig igen! men på rex flygplansbygge så trode jag att jag fick utav han och jag har bett om ursäkt till clownen. jag vill inte vara dum jag e bara så klumpig... snälla låt mig komma in igen!


/Tronkish "Har alltid älskat severn"
 
Jag är en Kille på 13 år som alltid älskat servern och vill komma in igen för att jag har slarvat med reglerna jag har läst dem igen och gör det 5 gånger till för att aldrig glömma dem igen! Jag gjorde ett stort misstag som aldrig kommer hända igen jag vill bara ha en andra chans till denna grymma server! jag vill vara snäll men jag är så klumpig... jag anmälde mig för första gången för kanske 1,5 år sedan då jag var fullt aktiv men hade inga vänner att spela med så att jag gick inaktiv i 5 år och kom till backa nu =) det ända felet jag gjorde var att glömma reglerna men jag trodde jag kunde dem son brydde mig inte om att läsa dem igen vilket var ett stort misstag som jag ångrar =( Mår så dåligt nu för att blivit bannad från den bästa servern jag någonsin varit med om =)
 
BARA ADMINS!

Jag är en Kille på 13 år som alltid älskat servern och vill komma in igen för att jag har slarvat med reglerna jag har läst dem igen och gör det 5 gånger till för att aldrig glömma dem igen! Jag gjorde ett stort misstag som aldrig kommer hända igen jag vill bara ha en andra chans till denna grymma server! jag vill vara snäll men jag är så klumpig... jag anmälde mig för första gången för kanske 1,5 år sedan då jag var fullt aktiv men hade inga vänner att spela med så att jag gick inaktiv i 5 år och kom till backa nu =) det ända felet jag gjorde var att glömma reglerna men jag trodde jag kunde dem så jag brydde mig inte om att läsa dem igen vilket var ett stort misstag som jag ångrar =( Mår så dåligt nu för att blivit bannad från den bästa servern jag någonsin varit med om =)

men komigen! min kompis hade precis loggat in o hade fått ett godkännande!
Jag har aldrig velat spamma men jag fattade inte vad det var i början... jag har läst reglerna nu och det kommer inte att hända igen =D jag lovar ! om jag ljuger så får ni banna mig igen! men på rex flygplansbygge så trode jag att jag fick utav han och jag har bett om ursäkt till clownen. jag vill inte vara dum jag e bara så klumpig... snälla låt mig komma in igen!


/Tronkish "Har alltid älskat severn"
 
Du kommer inte få nån förlåtelse och ej heller unban från mej! Är övertygad att det gäller övriga admins oxo!

/sm6vit
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp