Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Djurempa

Ny medlem
Hallå, undrar om ni kan unbanna woolfie för det var inte han som spelade och jag kan intyga det. han skötte ju sig skit bra tills detta hände.. skulle vara kul att ha tillbaka honom. mhv Empa
 
Hans konto = Hans ansvar. Spelar ingen roll om det var en fågel som flög in genom fönstret och spelade på hans konto han är i alla fall den som har ansvaret för att ingen gör något med hans konto :)

Dessutom blev han bannad 26 nov så att komma med detta nu känns lite sent.
 
ClowneN sa:
Hans konto = Hans ansvar. Spelar ingen roll om det var en fågel som flög in genom fönstret och spelade på hans konto han är i alla fall den som har ansvaret för att ingen gör något med hans konto :)

Dessutom blev han bannad 26 nov så att komma med detta nu känns lite sent.
jo jag vet att det är de, men kan bara säga hur det var. vill inte sitta och tjata men det var iaf värt ett försök. la upp det här för att jag tyckte det var skit kul att spela med honom. jag visste inte att ha va bannad förens nu typ. men tack iaf
 
lol...
Att du inte har märkt att din "polare" är bannad sedan 4 månader tillbaka är ju intressant. :lol:
 
jag frågade förra veckan varför han inte spela på servern längre och då fick jag veta att han blivit bannad, trodde han hade tröttnat på det och lira andra spel. du får tycka att det låter skumt men så är det.. jag fråga bara om någon ville unbanna honom men om det inte går så fine, jag förstår varför men jag frågade bara..
 
Förstår inte riktigt varför du frågar "om någon vill unbanna honom" och efter 4 månader dessutom.
Jag anar trollolol här. :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp