Shiibby87

Känd medlem
Oftast när jag spelar så vet jag inte vad jag ska göra då jag inte är så duktig på att bygga, jag förstör hellre ;)

Så tänkte erbjuda mina tjänster, så behöver du gräva ett stort hål eller hacka bort ett berg så är det bara att säga till :)

Kan även hjälpa till att bygga ut ö eller liknande.

Så länge jag får någon form av ram för var jag kan gräva/lägga ut så hjälper jag gärna till.

Dock är jag väldigt nyfiken av mig och vill vid min hjälp veta vad som ska byggas göras där på ett ungefär och vet jag även detta kommer jag antagligen befinna mig på platsen och hjälpa till mer.

Så behöver ni min hjälp säg till.


Hjälper dock inte till med att hitta tex dia eller liknande bara ;P

;)
 
Jag har ett område på drygt 170x130 block som ska huggas ner till nivå 5 (bedrock). Ifall ni känner för att hjälpa till så kan jag lägga upp koordinaterna för platsen här. Delar av området är på mitt privatskydd så ni kommer behöva kontakta mig in-game för att få tillåtelse att gräva. Tyvärr har jag inte så mycket att erbuda som belöning, men all form av material förutom lapis som ni hittar får ni behålla om ni vill. Material som ni inte vill behålla kommer det finnas kistor att lämna av i så att det inte går förlorat.
 
Eiliya sa:
Jag har ett område på drygt 170x130 block som ska huggas ner till nivå 5 (bedrock). Ifall ni känner för att hjälpa till så kan jag lägga upp koordinaterna för platsen här. Delar av området är på mitt privatskydd så ni kommer behöva kontakta mig in-game för att få tillåtelse att gräva. Tyvärr har jag inte så mycket att erbuda som belöning, men all form av material förutom lapis som ni hittar får ni behålla om ni vill. Material som ni inte vill behålla kommer det finnas kistor att lämna av i så att det inte går förlorat.


skulle kunna komma och hjälpa dig lite någon dag, dock jobbar jag denna veckan och är helt slut när jag kommer hem xD
 
Shiibbys gärv och tillplattnings tjänster står till erat förfogande fortfarande, jobbar relativt billigt och snabbt ;)
 
Tillbaka
Topp