sweet1993

Aktiv medlem
Nu på fredag börjar en grävttävling för att öka hastigheten på utgrävningen i Submari. ta kontakt med mig eller svara i tråden om ni vill delta! mer info kommer inom kort!
 
sweet1993 sa:
Nu på fredag 2012-08-05

Vänta vänta vänta... Den 5e augusti eller den 8e maj? För den 5e augusti är ett bra tag framöver och är en söndag.. Och maj '12 har redan varit.

Edit: ... eller JAHA du skrev fel, du menade 2012-07-05.. Men då är det idag... en torsdag.. Åh fan ta dig, nu måste jag grubbla om på nytt...
 
Derekerium sa:
sweet1993 sa:
Nu på fredag 2012-08-05

Vänta vänta vänta... Den 5e augusti eller den 8e maj? För den 5e augusti är ett bra tag framöver och är en söndag.. Och maj '12 har redan varit.

Edit: ... eller JAHA du skrev fel, du menade 2012-07-05.. Men då är det idag... en torsdag.. Åh fan ta dig, nu måste jag grubbla om på nytt...

Tror Sweet va lite onykter när han såg sin kalender sist =)
 
sweet1993 sa:
Nu på fredag börjar en grävttävling för att öka hastigheten på utgrävningen i Submari. ta kontakt med mig eller svara i tråden om ni vill delta! mer info kommer inom kort!
Kan man gräva på Söndag och lördag också? Då kan jag vara med :D
 
Shiibby87 sa:
är det detta jag är med på när jag gräver där ;P? hade jag ingen anning om i så fall men ändå ;)

jadå allt som gjorts är med men tävlingen avslutas först när vatten och havsbottnen är borta :D så det finns fortfarande chans att alla att vinna
 
Tillbaka
Topp