Status
Ej öppen för ytterligare svar.

virresss

Aktiv medlem
xtraAdventure; “One of the greatest wonders of xtralarge”.

Det här är vad vi har tänkt oss: En stad för vårt adventure projekt som kan skydda och hjälpa oss på flera olika sätt.
Stadsägarna kommer att vara involverade mycket i byggen av äventyr & “quests” men på lång sikt så är vår avsikt att andra spelare ska kunna bygga egna äventyr och dela med sig till alla spelare på xtralarge, med utgångspunkt från xtraAdventure.
Redan i detta nu så har vi ett stort äventyr under konstruktion där större delen av det redan är färdigställt.

Staden kommer inte att vara strukturerat som alla andra städer;

1. Vi kommer inte satsa på att sälja tomter, men det kommer säljas hus eller storage till äventyrarna.
2. det hade varit bra och få tillgång till stads forumet i början.
3. Staden ska vara uppdelad i 2 delar, den första zonen (rödmarkerad) är stadsskydd men den ska inte vara monster befriad. andra zonen (svartmarkerad) är för själva staden som ska vara monster befriad.



Uploaded with ImageShack.us
Koordinater:
x1000, z10500
x9100, z11400

prefix:
adv_

Stadsägare; virresss, Sansarah, Eskepesk, Losginos (?MrMa1k?)
 
Hmm, om moster är där, var är faster?

On a more serious note: jag har sett fram emot att se er färdigställa det här ända sedan ni tvingade bort mig när jag seglade dit :evil: . Kul att se att det verkar vara på god väg.
 
Låter som ett asgrymt projekt! Ser fram emot att se hur det utvecklas.

Kan altruistiskt tänka mig sponsra något kul delprojekt där om jag gillar det ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp