Nog svårt att göra ett som dom flesta gillar. Men om vi ska göra ett så kan vi ju posta terrain.png över hur det bör se ut kanske?
 
ClowneN sa:
Nog svårt att göra ett som dom flesta gillar. Men om vi ska göra ett så kan vi ju posta terrain.png över hur det bör se ut kanske?

NI får väl då kompromissa.
Sedan ska det vara 8x, 16x, 32x, 64x, 128x, 256x?
 
hamzta sa:
ClowneN sa:
Nog svårt att göra ett som dom flesta gillar. Men om vi ska göra ett så kan vi ju posta terrain.png över hur det bör se ut kanske?

NI får väl då kompromissa.
Sedan ska det vara 8x, 16x, 32x, 64x, 128x, 256x?

Alla får väl ge sina förslag så får vi se vilken storlek som är bäst :)
Men då större laggar för en del så kanske 32 eller 64 är att föredra.
 
´Jag har tänkt på att göra en 16x16 och en 32x32 med samma utseende fast såklart, high quality på 32x32
 
Gärna minst 64 för min del, ser mkt bättre ut. 32 är knappt ok men 16 är outhärdligt!

Mer är ok även för mig även på min 3 år gamla dator. Men det känns mer applicerbart för många och "snyggt" nog med 64
 
Själv pallar jag inte upplösningen på standard textures, men jag gillar designen nästan bäst. Därför återkommer jag nästan hela tiden till "faithful" packet, som är som original men högre upplösning.
 
Jag har fått en texturepack att funka, dem andra har minecraft orginal bild fast svartvitt och det står filnamet och sen .zip och jag pröva extrahera men det gick inte, kom upp nå shit! ;P
 
nej jag har inte den nedladdad, men det har inte stått att dem jag försökt ladda ner kräver HD.patchern eftersom det inte är nå HD-texturepack, tror jag ;P
 
Tillbaka
Topp