ClowneN

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Hejj svejj,

Har lite planer på att frapsa ihop en sjysst Xtralarge rulle och då är min fråga, vad bör man ha med utan det uppenbara som alla städer.

Lättast är väl att vi samlar alla byggen som vi tycker är väl utförda/coola på en lista sedan frapsar dom och klipper ihop till en rulle.

Så tycker du att ditt bygge borde vara med så skriv det här :)
 
Jag skulle ju tippa på det placet med en massa privatskydd, Grupptryck heter det va?
Tycker nästan alla hus och byggnader där är awesome! :)
 
Då måste jag snygga till ett fint "lock" på min struliga redstone krets uppe på mitt berg! :eek: Kanske lika bra det.

(Om du inte menade att mitt hus var fult!) In which case... I'll kill you

För övrigt, bra idé ClowneN =D
 
Clownen du kan ju ta å filma lite random saker o. oliak byggen så kan du ju se när du klipper ihop om du vill ha med dem eller inte i slutgiltliga produkten.
Är nog bästa sättet imo.
 
Näe. ClowneN har gjort en häst.
Däremot så bör ju marcus91swe's älg verkligen få vara med i filmen. :)
 
Låter riktigt nice faktiskt! Tror dock inte ja har något att bidra med, men kanske gå runt i de större städerna o checka fina hus kan vara en bra ide? :)
 
Skulle gärna se att min Labyrint (tjat tjat om den) är med ^^, dock i funland som lär filmas men, (tjat)!
 
Jag ock Timtso har byggt en by med byhus och invånare :) det vore kul om den kunde vara med :D och i framtiden är det nog en stad :p
 
Tillbaka
Topp