granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Har kollat upp dina miningmönster och såvida du inte är född med en inbyggd kompass mot diamant så är det ett solklart fall av mods eller texturfusk för att underlätta lite för mycket.

Du är dessutom otroligt duktig på att hitta dungeons, återigen är ditt mönster för att hitta dessa alldeles för uppenbart för att ignorera.

En gång är tur, men i den omfattningen du gjort detta tillsammans med dina bannade vänner går det inte blunda för.

Ni rekommenderas uppsöka en server med regler som passar er bättre.
 
Ok skall försöka förklara så att en två åring till och med förstår då :D

1. viewtopic.php?f=14&t=526

2. Förmodligen samma person som har kontot som blev bannad antagligen med samma ip eller användare.

3. Läsa först fråga sedan.

4. Efter man har läst tänka lite om hur och vad som kan stämma ihop med andra trådar.

5. Är det mitt konto som är bannat ? Nej så varför bry sig :D

6. Spela och ha det roligt och låta admins sköta det som har med ban att göra.

7. Förstår du inte vad jag menar ? Gå tillbaka till punkt 6
 
Så onödigt. Har man läst reglerna för en andra gång är de då inte självklart att man inte ska griefa för att undvika en ban?

Får också tacka för dessa admins som sköter sitt jobb mycket bra. Vilket gör att vi seriösa spelare får roligare.
 
Devlas sa:
Ok skall försöka förklara så att en två åring till och med förstår då :D

1. viewtopic.php?f=14&t=526

2. Förmodligen samma person som har kontot som blev bannad antagligen med samma ip eller användare.

3. Läsa först fråga sedan.

4. Efter man har läst tänka lite om hur och vad som kan stämma ihop med andra trådar.

5. Är det mitt konto som är bannat ? Nej så varför bry sig :D

6. Spela och ha det roligt och låta admins sköta det som har med ban att göra.

7. Förstår du inte vad jag menar ? Gå tillbaka till punkt 6

I denna tråden är det zdevk2 som har blivit bannad och i den du länkar är det zdevk. Alltså två olika konton som jag förstår varför de har blivit bannade. Men när man skriver "Dubbelkonto Much?" Är det väll inte så långsökt att man tolkar det som att man inte får ha två konton på servern.
Anledningen att jag undrar är att jag själv funderat på att skaffa ett till konto.
 
Kan inte spekulera i det.
Men i zdevk fall, så är det tydligt att mannen har en hummlas intelligens.

zdevk vart bannad, då går han och köper sig ett nytt konto för att joina samma server han vart bannad ifrån, men väljer ett helt nytt namn så man inte ska känna igen han, zdevk2...

Nu vart denna spelare också bannad, och likheterna inte bara på namnet går ju inte att ta miste på.
Behöver det sägas så mycket mer? :cool:
 
Tillbaka
Topp