kevzor337

Medlem
Hej skulle bara informera er om att jag igår hittade nåt som såg ut att vara en grief från live kartan.
kan nån kolla om det här stämmer?
23478629.png

på bilden så ser det ut som att personen har gått lös med flint and steel.
 
hmm tycker det ser ut som grief men man ska väll inte dömma i förväg, vill inte vara negativ eller jobbig men fann två andra saker när jag kollade runt lite i både vanliga världen och i terranova som jag tror inte är som de ska

Terranova:
1x1 pelare = X-877,Z-275

Vanliga världen:
Sand utgrävning = X2715, Z-6377

Men som sagt vill inte vara den negativ personen som ska klaga, för det är inte mitt ansvar att klaga men såg dess på kartan när jag kikade runt.
 
hittade en till plats som verkar griefad här
map/#/817/64/1188/-2/0/0
man har använt block för att klättra upp och det finns vatten lite varstans

Edit: kollade med clownen det fanns ingen logg, var tydligen väldigt gammal greif
 
Kollat allt, det första var icke grief utan verkar vara en bugg.

1x1 pelaren kollad, varning utdelad.

Stranden kollad, varningar utdelade.

Det sista kollat med, 1x1 pelare men ingen logg :( Antar gammalt som gatan.
 
Vet inte vad ni tycker om att man rapporterar in om sådana saker men får man det admins? jag menar att rapportera in saker man upptäcker eller ser? är ingen Xtralarge snut xD
 
HydeX91 sa:
Vet inte vad ni tycker om att man rapporterar in om sådana saker men får man det admins? jag menar att rapportera in saker man upptäcker eller ser? är ingen Xtralarge snut xD
Jag ser inga fel med att ni rapporterar in. Det underlättar vårat arbete att ge spelare en trivsam miljö på servern.
 
ClowneN sa:
Det sista kollat med, 1x1 pelare men ingen logg :( Antar gammalt som gatan.

Jag har faktiskt vart med om kartor som har autogenererat 1x1 pelare, så det är inte säkert att det är ett grief (kan finnas andra omständigheter som gör det till grief, har inte kollat).
 
Tillbaka
Topp