joarc

Känd medlem
jag tycker servern borde bygga fler ställen där man kan få ha en affär, både i xtraville och i andra städer. för jag skulle också vilja ha en affär.

skriv en komentar om ni håller

//joarc
 
Du kanske missat att det är på G?
Problemet ligger i nuvarande marknadsplugin som buggar lite för mycket på skyltar.
Så i sinom tid kommer vi få marknadsplatser i diverse städer.
Både Lagunen och jag tror Charming har redan platser för marknader när det kommer igång.
 
men jag har väntat i typ........ hmmm jag tror ungefär 2 MÅNADER på affär så jag börjar bli lite otålig

//joarc
 
Marknads-pluginet ska bytas och det tar tid att hitta ett som funkar på det viset vi önskar.
Det nuvarande buggar, som Sorebeard säger, och därför så utökar vi inte med fler marknadslicenser.

Du får helt enkelt vänta.
 
okej jag ljug kanske om 2 månader men jag har faktiskt spelat minst varannan dag på xtralarge i 1 månad. okej jag kan väl vänta men inte för länge.
 
joarc sa:
okej jag ljug kanske om 2 månader men jag har faktiskt spelat minst varannan dag på xtralarge i 1 månad. okej jag kan väl vänta men inte för länge.
Är bara att vänta tills vi har ett fungerande plugin. Inte så mycket mer att göra?
Har du redan licens kan du ju skriva upp dig på väntelistan i den tråden... var den nu var. :D
 
Men när det kommer en ny plugin för marknader och det kommer öppna andra köpcentrum, kan man då köpa/få en till marknads plats i flera städer eller får man välja en stad och satsa på den ? :)
 
Tillbaka
Topp