KrattarN

Ny medlem
Hej,

Nu finns det en anslagstavla i xtraville.

Där kan man placera annosner i form av skyltar på vad som ska likna en stor anslagstavla :) .

Du tar med dig din egen skylt och skriver exempelvis följande:

*Namn* söker
*Tjänst*
*Betalar*
*Övrigt*

Exempel:
KrattarN söker
Rivning av hus
20c för hela
jobbet


Hoppas detta kan vara till nytta för någon!

MVH
Krattarn m.f.
 
Observera att reklam att du säljer eller köper något material INTE är tillåtet på denna anslagstavla.
Sådant sköts i affärer, dvs xtraville-mall mittemot stadshuset.
 
KrattarN sa:
Så detta gäller bara tjänster i princip? Då ber jag om ursäkt, trodde det var som en "vanlig" anslagstavla :oops:

Bara ett varningens ord innan alla börjar sätta upp vad för något de önskar sälja för material, det är ju precis det vi har sign-shopparna till. :)

Tror fortfarande behovet av en anslagstavla som söker arbetare eller medarbetare finns!
 
Försökte sätta en skylt imorse men gick inte. Antar platsen var låst men kanske är upplåst nu :)
 
Låste upp den så nu kan ni sätta ut skyltar. Däremot kan ni inte plocka ner dem! :twisted: Så tillsvidare får ni fråga någon admin om skylten ska ner. :cool:

Edit: Nvm, nu kan alla ta bort skyltar, bara ni sköter er så.
 
Men granis och alla andra. Jag tycker ändå man borde få annonsera om att köpa saker; jag letar efter lapiz och då borde jag få skriva
Lapiz löpes
/krattarn

Bara jag inte SÄLJER saker, men köpa bör man få göra? För man kan ju inte annonsera det om man inte har market license
 
Ja, om du hänvisar till din affär (t.ex. affär 03) där du har en skyltshop som köper in lapiz så går det bra :)
 
Tillbaka
Topp