3piD

Aktiv medlem
Finns det en chans att någon bra scripter kan fixa anti-snö skydd till servern? (precis som anti-mob skydd fast för snö) och så kostar det 200c Xtra eller något :) för att jag börjar bli j*vligt trött på att snön alltid kommer tillbaks på marken och på mina hus.
 
Jag tycker också det ska komma något sådant eftersom jag tycker det är väldigt irriterande att det bildas snö och is på vissa ställen i staden jag är delägare i(greveholm), just nu har jag löst en del av det genom att sätta ut facklor lite överallt men det ser ju inte så bra ut. :p Skulle vara fint om någon skulle kunna skapa någon plugin som fixar det eller om det redan finns så skulle det vara guld om det installerades! :)

Fixoon
 
Fast utan snö kan man inte göra snöbollar? och utan snöbollar kan man inte ha snöbollskrig? Buhuhuhuhuuuuuuuuu! xD
 
kevmuh sa:
Fast utan snö kan man inte göra snöbollar? och utan snöbollar kan man inte ha snöbollskrig? Buhuhuhuhuuuuuuuuu! xD
Vi vill ju inte att hela kartan ska bli snöfri utan endast vissa zoner. Det finns ju massor med snö utanför zonerna ändå...
 
Tillbaka
Topp