granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Hej,

Tänkte kolla ifall det är någon som är sugen att hjälpa till med plugins till XL.
I först hand är det väl livförsäkringsplugin som är aktuellt, med en icke-klar definition av hur den ska fungera.

Jag tänkte spontant att vi samarbetar via github, det bör ju vara smidigt. :)
Någon som är sugen?
 
Du kanske bör skriva om man behöver kodnings kunskaper XD
för jag hjälper gärna till om det är något jag kan göra som inte kräver kodning :D
 
virresss sa:
Du kanske bör skriva om man behöver kodnings kunskaper XD
för jag hjälper gärna till om det är något jag kan göra som inte kräver kodning :D

Det kommer på sikt också att behövas så det är ju toppen :)
Men jag vill gärna få in någon mer javamupp (för jag kan knappt nåt), och så vill jag dela lasten lite :)
 
Skulle vara skitkul. :)
Om jag kunde orka med att programmera efter jobbet också. :p
Men vafan, jag är gärna på och kan minst ställa upp med kodgranskning och sanitycheck.
Kommer ta upp mina försök att få igång en mc utvecklingsmiljö i eclipse då jag blivit lat och van att arbeta i det verktyget.
(Länge sedan jag satte upp min egen miljö, då jag inte haft tid med det utan bara programmerat i färdiga miljöer.)
 
SoreBeard sa:
Skulle vara skitkul. :)
Om jag kunde orka med att programmera efter jobbet också. :p
Men vafan, jag är gärna på och kan minst ställa upp med kodgranskning och sanitycheck.
Kommer ta upp mina försök att få igång en mc utvecklingsmiljö i eclipse då jag blivit lat och van att arbeta i det verktyget.
(Länge sedan jag satte upp min egen miljö, då jag inte haft tid med det utan bara programmerat i färdiga miljöer.)

eclipse är dock ett väldigt trevligt och smidigt program för att hantera java.. de var de jag använde när jag lärde mig java, men nu har ja väl inte lika mycket kunskaper kvar av de längre..

men behövs de hjälp så kan ni säga till så kan ja slå ett get-öga på de..
 
Tillbaka
Topp