3piD

Aktiv medlem
Tjo, tänkte bygga en stor mur (99x99) och innanför den ska det finnas, 1 slott, massor med små hus, med små fina affärer, underhållning och annat smått och gott. Det kommer att bli väldigt fint. Just nu har jag bara "designat" muren på en egen server.

Här kommer lite bilder :)
20110327071725.png




20110327071729.png




20110327071813.png




20110327071849.png




20110327071910.png




20110327071942.png





Det man ser innanför är bara en Xtra mur som jag inte kommer att göra i Xtralarge.

Cobble donationer är välkomna :)
 
Meningen med tråden är en förfrågan om jag får tillåtelse att göra det här?
Långt ifrån städer, saker eller hus. nästan ute i kanten kan skicka en bild på kartan också.

Observera att huset upp till höger är mitt :p


blalba.jpg
 
Varför så fyrkantigt? Av alla underbara former valde du de tråkigaste? XD jag donerar gärna cobble men snälla gör det roligare, slott och borgar är inte fyrkantiga?
 
1. Ska detta bli en stad så får du göra ansökan och uppfylla kriterierna.
privatskydd är inte desamma som stadsskydd.

2. Cobble? På riktigt?
 
1. Nej det ska vara Smooth Stone :p
2. Redan börjat
3. Det ska vara privat, bara för mig. kanske några vänner :p jag kommer inte sälja tomter osv.
 
Arazand sa:
Varför så fyrkantigt? Av alla underbara former valde du de tråkigaste? XD jag donerar gärna cobble men snälla gör det roligare, slott och borgar är inte fyrkantiga?

Minecraft är fyrkantigt :p tkr det blir fult när man försöker göra pixlar (fyrkanter) till runda former.
 
Arazand sa:
3piD sa:
Arazand sa:
Varför så fyrkantigt? Av alla underbara former valde du de tråkigaste? XD jag donerar gärna cobble men snälla gör det roligare, slott och borgar är inte fyrkantiga?

Minecraft är fyrkantigt :p tkr det blir fult när man försöker göra pixlar (fyrkanter) till runda former.

Håller inte med :D
MineCraftCastle1.jpg


Men det är din borg ;)
är inte det där borgen ifrån sagan om ringen?:O
 
Tillbaka
Topp