granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Förstört glas runt undergrottan
Sabbat kring portalen i undergrottan
+ satt en skylt "flygaresset FTW", var det ett försök att skylla ifrån dig eller?
BÖRJAR TRÖTTNA PÅ ATT FOLK SKA SABBA MIN GROTTINGÅNG... :twisted:

Vänligen uppsök annan server där det är OK att riva andras byggnader, för här är du ej välkommen mer.
 
Då jag tycker det är av allmänintresse bifogar jag PM och svar här:
Hej!! hemskt ledsen att jag "förstört" i undergrottan... visste inte att man inte fick ändra något där.. trodde det var en "free" zone :(. Kan jag inte få en chans till så lovar jag att aldrig röra något mer, förutom mitt eget hus som jag börjat bygga på. Vill gärna spela med min vän flygaresset!

Då du SKA HA läst reglerna för att ens kunna börja spela här, finner jag det orimligt att du inte "visste att man inte fick ändra något där".

Jag friskar upp ditt minne med regel nummer ETT.
1. Inget saboterande av annans pågående eller slutförda bygge.

Och OM inte det räckte som riktlinje vad du FÅR och INTE FÅR göra så har vi skrivit:
Generellt gäller sunt förnuft!

Vänligen uppsök annan server som passar din spelstil.
 
granis sa:
Då jag tycker det är av allmänintresse bifogar jag PM och svar här:
Hej!! hemskt ledsen att jag "förstört" i undergrottan... visste inte att man inte fick ändra något där.. trodde det var en "free" zone :(. Kan jag inte få en chans till så lovar jag att aldrig röra något mer, förutom mitt eget hus som jag börjat bygga på. Vill gärna spela med min vän flygaresset!

Då du SKA HA läst reglerna för att ens kunna börja spela här, finner jag det orimligt att du inte "visste att man inte fick ändra något där".

Jag friskar upp ditt minne med regel nummer ETT.
1. Inget saboterande av annans pågående eller slutförda bygge.

Och OM inte det räckte som riktlinje vad du FÅR och INTE FÅR göra så har vi skrivit:
Generellt gäller sunt förnuft!

Vänligen uppsök annan server som passar din spelstil.
Ingången till din grotta är ett 5minuters jobb.. högst amatörmässigt. Vill du att jag ska bygga upp det igen så visst.
 
Jag har redan reparerat det.

Det handlar om principen. Du sket totalt i reglerna, du får inte vara med. Simple as that.
 
Jag läste faktiskt reglerna ganska tydligt innan jag blev medlem.. men jag trodde att man fick ta det man ville från grottan. Är det inte möjligt att få en andra chans? jag vill gärna spela med mina vänner som har börjat här.. vi vill inte byta server . Jag vet att ni är väldigt hårda och inte unbannar folk i första taget men snälla jag ber er om en andra chans.. ni kan be mina vänner hålla koll på mig. :)
 
Callefish, lömsk som en mask.

Jag tycker han ska bli unbannad, för han har potentialen att bli en härlig snubbe, bara att han var lite oförsiktig första dagen. Lovar att hålla koll på grabben om han nu får en andra chans :p
 
fallQy sa:
Nästa gång kanske du ska tänka till lite innan du utför en handling. Ett tips bara! :cool:

Håller helt med.

Dock, så känner jag callefish och vet att han inte är en griefer. Han hade en dålig kväll och surt humör efteråt, både på vent och i forumet här.

Vill bara få fram att jag kan, är redo på att gå till godo för callefish's uppförande om han får en chans till. Men det verkar som det är redan bestämt vad som ska gälla berörande hans bann. Synd :(.

OffTopic: Tack annars för en trevlig server. Bygget har gått snabbt och säkert ^^
 
Känns som att det är ok att greifa nu då när en griefer blir unbannad? :S

Att någon går i god för han spelar ju ingen som helst roll. Han griefade.
 
Skyll på mig Clownen, ibland får jag mental tourettes, tappar omdömet och provar helt crazy saker. Samtidigt så efterfrågas en lite mjukare linje vid synnerliga skäl eller så. När dessa två sammanfaller kan någon ha tur. Men tro inte att jag sänker garden!
 
Toppen myskoxe, ville bara veta varför det blev som det blev.
Jag ser bara griefing och tänker då automatiskt det värsta om den personen utan att kanske veta storyn bakom :cool:
 
ClowneN sa:
Toppen myskoxe, ville bara veta varför det blev som det blev.
Jag ser bara griefing och tänker då automatiskt det värsta om den personen utan att kanske veta storyn bakom :cool:

jo, fast hur många har inte vart bannade på sistone för att provborrat i undergrottan, det borde kanske stå en mer utförlig instruktion vad man får och inte får göra där nere.
För på de flesta kommer med samma ursäkt, "jag trodde det var okej där"
 
Tillbaka
Topp