Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tycker folk bannas lite för lätt, dessa småsaker kunde kanske resultera i en varning av nåt slag och om det händer igen slår banhammaren ner.

Nu vet jag ju inte något om händelserna i.o.m att inga fakta nämnts men tycker ni verkar vara lite för ivriga med att banna.
 
Kan man inte läsa och förstå reglerna spelar det ingen roll att man smågreifar eller bränner ner hela huset. Det är lika dålig stil båda två
 
Ja, och vi admins har verkligen inte tid med bedömningsfrågor, det är massa annat som ska göras hela tiden!

RÅKAR man förstöra något så kan man säga till, hjälp, jag råkade förstöra och är oförmögen att laga det! ELLER så craftar man det materialet man förstörde OCH LAGAR DET. INGEN SKADA SKEDD!

Skiter man bara i det eller lämnar sin dator oinloggad så lillebrorsan griefar sönder, tough luck, vi vill kunna lita på våra spelare så då får man spela någon annanstans.
 
ja gör man sönder nåt av misstag kan man även sätta upp en sign eller nåt och säga ett snabbt medelande tex: Kontakta Devlas Råka ha sönder en sak... inte så svårt och jag tror alla kan göra en skylt
 
Det blir ju inte bättre av att du öppnar ett svar med "är du dum i huvudet eller" ... :lol:
Det kanske var din polare som förstört (du vet, han som vart kickad från mumble för att han spelade pajjas medans du satt i bakgrunden och garvade). :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp