Pirrelli

Aktiv medlem
Hej! Jag har hittat ett mod som heter World Downlader. Den tillåter dig att ladda ner en del av välden som är inom "render" alltså bara liten del av den. Hoppas att ni kommer att gilla detta mod. ;)

Download här: http://www.minecraftforum.net/topic/333 ... ownloader/

OBS
Som ni vet så sprider sig inte eld på våran server men den kommer att göra det
när ni öppnar den i singleplayer, så kom ihåg att släcka all eld som har en risk att sprida sig innan ni laddar ner och alla kistor kommer att vara tomma när du öppnar dom i singleplayer
så man måste öppna varenda en av dom när downloadar ditt plats.

Kom också ihåg att om ni vill ladda ner flera delar i världen så måste ni byta namn på världen både i spelet och save filen annars kommer den att skriva över den gamla.
 
Visst kan man tolka saker lite som man vill men att sväva ut såhär e ju bara löjligt. Granis har inte skrivit om det kommer en ny värld eller om ny mark kommer genereras bara att ett alternativ av dom kan var aktuellt? Du har tolkat det hela upp åt väggarna fel och gör säkerligen bara folk oroliga med din post så föreslår att du redigerar den ASAP. :)
 
ClowneN sa:
Visst kan man tolka saker lite som man vill men att sväva ut såhär e ju bara löjligt. Granis har inte skrivit om det kommer en ny värld eller om ny mark kommer genereras bara att ett alternativ av dom kan var aktuellt? Du har tolkat det hela upp åt väggarna fel och gör säkerligen bara folk oroliga med din post så föreslår att du redigerar den ASAP. :)

Okej!
 
Herregud Pirrelli!

Ingenting kommer försvinna. Det går liksom emot hela poängen med varför jag startade servern.

Du går handlingar tre mil i förväg. Om det blir en ny värld eller mer mark är något vi utvärderar och har till stabil bukkit på oss att bestämma.
 
granis sa:
Herregud Pirrelli!

Ingenting kommer försvinna. Det går liksom emot hela poängen med varför jag startade servern.

Du går handlingar tre mil i förväg. Om det blir en ny värld eller mer mark är något vi utvärderar och har till stabil bukkit på oss att bestämma.

okej! ledsen! :oops:
 
Tillbaka
Topp