Kvisten

Känd medlem
Tycker att vi behöver en tråd för alla förslag på byggen!
så jag börjar rulla kulan vidare med att lägga ett förslag!

Jag tycker att vi kan bygga en "oversize" vattenhink i järn!

Något såhär ska den typ se ut :D


Storlek: skitstor
Användningsområde: se stor ut? vattentorn? monument?

Som sagt, ingen fastställande tråd för något bygge, men här kan man kasta alla sina idéer som man inte annars vet vart man ska lägga dem. :mrgreen:
 
Då så. 4 väggar som är 2 höga. också ett block till botten. det blir 9 block. ska väl inte vara så svårt att få ihop? :lol:
 
soldans sa:
Då så. 4 väggar som är 2 höga. också ett block till botten. det blir 9 block. ska väl inte vara så svårt att få ihop? :lol:


pfffft! är får vi inte vara mesiga! den ska vara tillräkligt stor för att man ska kunna se att det är en hink :D
 
gda2ysrour-Mount_Rushmore.jpg


Mount Rushmore är ju en självklarhet.
 
Yabu sa:
gda2ysrour-Mount_Rushmore.jpg


Mount Rushmore är ju en självklarhet.

Jag gillar ditt förslag! både stort och tidsdödande ;)
Men på något sätt känns det som det måste vara väldigt kontrollerat av en byggledare eller ensam man som bygger för att det ska bli bra :)
 
en gran och en sol är ju inte så svårt att göra....... det är väl petiteser att få det att ens likna en person.... bara att logga in och börja bygga, men så var det ju grejen med att det inte ens går att spela som måste lösas
 
Har själv vart inne på om man inte skulle skulptera något på berget precis vid Xtraville. Stora, platta, fina ytor just nu som man säkert kan göra något skoj med. Inte nödvändigtvis Mount Rushmore, men iaf något. :)
 
Killarney sa:
Har själv vart inne på om man inte skulle skulptera något på berget precis vid Xtraville. Stora, platta, fina ytor just nu som man säkert kan göra något skoj med. Inte nödvändigtvis Mount Rushmore, men iaf något. :)

Jodå, det ska gå! ;)
 
Tillbaka
Topp