Makarov182

Medlem
Då de allra flesta lägger upp en tråd om sina blivande städer och projekt så får väl även jag göra detsamma. :D
Ja som ni förmodligen redan gissat på rubriken så ska min stad ha ett kinesiskt tema, kommer väl dock bli lite blandad arkitektur från både Kina och Japan, säkert även Korea också, och alla andra länder som influerats utav Kina genom åren.
Vet inte riktigt hur jag kommer göra med tomter och skit men tänkte börja med att bygga lite huvudbyggnader och sen får vi se vad det leder till. :D

Först så har jag såklart byggt en fet jäkla mur kring hela skiten så inga arbetare kan fly från staden, här jobbar vi tills man dör och man offrar och ägnar sitt liv åt staten. Allt annat vore ju väldigt opassande och idiotiskt(?) :twisted:.


Mitt andra projekt som jag påbörjade idag och blev även klar med idag är ett lagom stort vakttorn så man kan hålla koll på de små ligisterna, man vet aldrig vad arbetarna kommer hitta på..


Och så en helhetsbild sett från kartan.


Mer bilder kommer ju längre in i projektet jag kommer!

Med kommunistiska hälsningar, Mao Zedong. :D

Uppdatering 30/1

Byggde ett hus som kan fungera som blivande stadshus eller liknande. Ska likna någon byggnad som jag hittade när jag googlade efter lite japansk arkitektur, tycker det ser hyffsat ut.
 
Bra kamrater! Yabu Stalin gratulerar sina kinesiska kamrater i deras fina arbete för folket!
 
Uppdatering!

Byggde ett hus som kan fungera som blivande stadshus eller liknande. Ska likna någon byggnad som jag hittade när jag googlade efter lite japansk arkitektur, tycker det ser hyffsat ut. :cool:
 
Tillbaka
Topp