granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Randomgriefat i casualbros, jag var på bra humör så han fick en chans att laga det..
Dessvärre hittade vi bara mer och mer sabbat..

Droppen var att han snott runt 11 guldblock också. Suck.
 
Han har även förstört/tagit minecarts från tågstationen till xtraville + förstört järn dörr in till tågstationen.

griefers gonna grief
 
Jag tyckte verkligen han var nån att lita på men jag blev lurad.

Dock så fick jag ju 500 för en tomt som nu är ledig :)
 
Det var ju lite skumt, hade inte en tanke på att han skulle paja saker eller sno. Jag bodde granne med honom i Xtramount, han var ju alltid så trevlig mot folk att jag nästan trodde han skulle bli admin eller nått med hans fina stil. Tills nu. Jaja, tänker inte tjata att få honom tillbaka, man vill ju inte hamna i ban-klistret själv :roll:
 
Exxoc sa:
Det var ju lite skumt, hade inte en tanke på att han skulle paja saker eller sno. Jag bodde granne med honom i Xtramount, han var ju alltid så trevlig mot folk att jag nästan trodde han skulle bli admin eller nått med hans fina stil. Tills nu. Jaja, tänker inte tjata att få honom tillbaka, man vill ju inte hamna i ban-klistret själv :roll:

Det är jättetråkigt att behöva banna, men det är desto tråkigare att ens egendom blir förstörd. Följer du reglerna garanterar du din plats på servern, du behöver inte oroa dig. :cool:
 
Tillbaka
Topp