ravvie

Känd medlem
Guldmedlem
Ni verkar ha fullt upp där hemma! Det har jag också i denna fantastiska stad. :)
Ville bara skicka en snabb hälsning till er och säga att ni måste spara en liten hörna till mig på 1.8-marken. :p

Vi ses den 1:e nov!

Foto från lasershowen som är kl 20 varje dag ( kl 14 svensk tid).

http://db.tt/MMJfPlfC
 
du kan få ett eget hus bredvid granis fiskestuga, börjar på den omgående så den är klar när du kommer hem
 
så nu är den klar, jag tände även ett ljus i fönstret så du hittar hem till oss....

20111016113032.png
 
SoreBeard sa:
Tze bummer!
Den är fin i alla fall. :)
Går jobbkirrandet bra eller är det bara semester nu?

Förra veckan var mer känna sig för om jag kan tänka mig att jobba och bo här, samt samla kontakter. Det är idag jobbletandet har börjat på riktigt. :)
 
ravvie sa:
SoreBeard sa:
Tze bummer!
Den är fin i alla fall. :)
Går jobbkirrandet bra eller är det bara semester nu?

Förra veckan var mer känna sig för om jag kan tänka mig att jobba och bo här, samt samla kontakter. Det är idag jobbletandet har börjat på riktigt. :)

Jobba och bo i Hong Kong? Det låter ju inte helt dumt, om man bara förstod vad de sa också... Vinka och le, vinka och le..
 
Yahrr sa:
ravvie sa:
Förra veckan var mer känna sig för om jag kan tänka mig att jobba och bo här, samt samla kontakter. Det är idag jobbletandet har börjat på riktigt. :)

Jobba och bo i Hong Kong? Det låter ju inte helt dumt, om man bara förstod vad de sa också... Vinka och le, vinka och le..

Det är faktiskt otroligt många här som förstår och även kan prata engelska. Singapore och här är nog de lättaste asiatiska städerna att bo i som västerlänning. :)
 
Är dom verkligen så stora på respekt och ära i dagens läge?
Det vore intressant att få reda på tycker jag.
 
Yahrr sa:
ravvie sa:
SoreBeard sa:
Tze bummer!
Den är fin i alla fall. :)
Går jobbkirrandet bra eller är det bara semester nu?

Förra veckan var mer känna sig för om jag kan tänka mig att jobba och bo här, samt samla kontakter. Det är idag jobbletandet har börjat på riktigt. :)

Jobba och bo i Hong Kong? Det låter ju inte helt dumt, om man bara förstod vad de sa också... Vinka och le, vinka och le..
Hong Kong = Brittisk koloni till för... vadå 15-25 år sedan? :p
 
Kojjan sa:
Är dom verkligen så stora på respekt och ära i dagens läge?
Det vore intressant att få reda på tycker jag.
Jag har ingen tidigare erfarenhet härifrån, men jag upplever dem som otroligt respekterande och vänliga.
 
Tillbaka
Topp