Snorbuse

Aktiv medlem
Guldmedlem
Planen är att gräva ut ett cirkelformat hål, konturen är redan gjord så det är bara att gräva nedåt utan att tänka.

Jobbet innebär att gräva ut detta cirkelformade hål med 81blocks i diameter ner till bedrock.
Allt material som finns inom detta område får behållas om man vill. (inkluderar alla mineraler men INTE de iron blocks som finns under beaconen ej heller själva beaconen!).

Vill man inte behålla materialet kan jag ordna kistor eller lavahål där man kan slänga det man inte vill ha.
Eventuella spawners i området inaktiveras med facklor och får EJ slås sönder.

Det finns en beacon med haste2 buff aktiverad som täcker hela området så med en effi5 hacka är det som att skära i smör med en varm kniv.
Det finns även en home satt av mig där som jag kan bjuda in dig till som du kan använda så slipper du flytta någon av dina egna.

Betalningen då?
Jag tänkte 2000c, en Diamant hacka med Silktouch, unb3 och effi5 med valfritt namn på hackan, samt fri tillgång till den påbörjade irongolem farmen som finns i anslutning till området under tiden utgrävningen pågår.

Vid början av utgrävningen får du hackan med silktouch, unb3 och effi5 (så det går snabbt :)) med valfritt namn på och vid slutförd uppgift 2000c.


Låter det intressant så kontakta mig :)

Mvh
Snorbuse
20121130201321.png


20121130201334.png


20121130201356.png
 
rayman1220 sa:
Jag skulle gärna gräva lite men cirka hur många block är det som ska grävas?

Om vi räknar på att det är solitt berg för att få worst case scenario så är varje lager på 5153 blocks.
Ca 50 lager ska grävas bort så då hamnar vi på 257650 blocks allt som allt.
Nu stämmer det inte riktigt då det är en del grottor där det ska grävas :geek:

Shiibby87 sa:
kan komma och hjälpa till imorgon kväll tror jag allt :)

dock behöver jag ju ingen betalning :)

Du är så välkommen så :cool:
 
Skrev ner vilka som hjälpte till innan jag åkte till malmö men det är sparat på min stationära hemma i stockholm :oops: så helt enkelt tack till alla som hjälpte till :D

Är borta denna vecka och netbooken klarar inte riktigt minecraft så får titta på resultatet när jag är hemma igen.

Åter igen tack!
 
Tillbaka
Topp