NapalmPawn

Medlem
Hej!!

Om man har spelat Oblivion eller vet vad det är så vet man också nog vad The Imperial City är

http://bit.ly/iQv49K

Jag har funderat länge på nåt stort att bygga och kom på att detta skulle bli ganska coolt att ha på en ö. Så efter att ha stött på att nån har byggt ett jordhus inärheten av centertornet så ville jag bara informera att större delen av ön som är placerad ''under'' Xtracy (hittar inte på forumet hur väderstrecken funkar). Jag kommer markera ön med en del hus o liknande men ville bara säga det för att undvika framtida missförstånd. :D

Jag har aldrig byggt så här stort förut förutom några få undantag så hjälp skulle verkligen uppskattas. Kan tyvärr inte betala för hjälp... Min ekonomi är inte stor... :|
 
kom på inatt att om du vill bygga din mur. rita en cirkel i paint först så ser du exakt hur du skall lägga alla block :)
 
Grazpop sa:
kom på inatt att om du vill bygga din mur. rita en cirkel i paint först så ser du exakt hur du skall lägga alla block :)
Precis hur jag gjorde för mitt torn. Blev galen av att försöka "frihandsrita"... Paint is your saint. ;)
 
Tror du bygger ganska nära mig...


EDIT

Kan inte så nära men ganska
 

Bilagor

  • lo123.jpg
    lo123.jpg
    145,5 KB · Visningar: 634
Tillbaka
Topp