LosGinos

Känd medlem
Okej. Det finns en intressekoll för att träffas i Sthlm. Men ingen i Göteborg. Så är ni intresserade skriv här =)
Tid och datum och exakt plats kommer isf senare =)
 
Jag ska ner till Göteborg den 14:de juni.
Så jag kommer vara i staden den kvällen och leta en öl eller så.
Hoppas springa ihop med iallafall en GetNinja.
 
Tänkte mig ut och käka lite och ta en öl eller så ikväll runt 20 kanske.. har någon ett bra tipps? :)
I Göteborg alltså.
 
SoreBeard sa:
Tänkte mig ut och käka lite och ta en öl eller så ikväll runt 20 kanske.. har någon ett bra tipps? :)
I Göteborg alltså.

beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så :p) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^

du får snacka med getfan. han är stammis :p
 
Snoogiloo sa:
beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så :p) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^

du får snacka med getfan. han är stammis :p
Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsett ;)
 
getninjaN sa:
Snoogiloo sa:
beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så :p) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^

du får snacka med getfan. han är stammis :p
Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsett ;)
Såg ut som ett mysigt ställe. :)
Om inte annat händer så kikar jag kanske in där efter mötet i eftermiddag.
Får se. :p
 
getninjaN sa:
Snoogiloo sa:
beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så :p) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^

du får snacka med getfan. han är stammis :p
Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsett ;)

aufan, fanns där sånt fancy shit osså :O :p
 
Jupp.
Nån gång ska vi ta oss dit för riktig semester, utan stress. då kanske man lyckas springa ihop. ;)
 
Tillbaka
Topp