Status
Ej öppen för ytterligare svar.

getninjaN

Känd medlem
(i)Strike 2 - You're out.

Jag var snäll och gav dig en ny chans då jag hittade pelare från dig den 28:e juni, du tog inte den chansen utan lämnade kvar en pelare som du byggde den 29:e juni.

Den NYA pelare jag pratar om står vid:
X: 104
Y: 87
Z: 79

no-pillars.jpg
 
Jag har väll missat att tagit bort den pelaren men tagit bort väldigt många andra.
Jag själv anser de inte så lätt att ta bort pelar ifall man blir iväg skjuten av en gast och ska döda den och inte hittar tbx. Vet inte hur den pelaren låg men jag tog bort alla pelare som jag medvetet satt upp och hittade, sen är det ju upp till er admins som bestämmer ifall det blir permanent bann eller vad.

Men jag är sjukt glad att jag fick lära känna så många trevliga människor via xtralarge.se

Allt har sitt slut.

Tack alla!

Er iStrike_

Ps. AngelSoet och Kronans, ni kan få dela på allt som finns i mitt lager ifall det blir permbann. Ds.
 
iStrike_ sa:
Jag själv anser de inte så lätt att ta bort pelar ifall man blir iväg skjuten av en gast [...]
Vet man att det är svårt att ta ned pelare för att gastar skjuter på en så borde man hålla sig borta från att bygga pelare där det är en stor öppen yta som gör det lätt för gastarna att skjuta på dig, speciellt om man fått en varning sedan tidigare.
 
Hej jag va med en kompis som spelar på servern och såg att min affär har blivit bort såld. Undrade bara varför. Det är ju inte färdig diskuterat om jag kommer tillbaka eller inte...

Bara undrar (:)
 
iStrike_ sa:
Hej jag va med en kompis som spelar på servern och såg att min affär har blivit bort såld. Undrade bara varför. Det är ju inte färdig diskuterat om jag kommer tillbaka eller inte...

Bara undrar (:)

tyvärr har de ju aldrig hänt att någon blivit unbannad förut :s
 
Jag vet, men jag har snackat med ClowneN och de ska diskutera det när getninjaN kommer tbx från Italien.
 
ponta_008 sa:
iStrike_ sa:
Hej jag va med en kompis som spelar på servern och såg att min affär har blivit bort såld. Undrade bara varför. Det är ju inte färdig diskuterat om jag kommer tillbaka eller inte...

Bara undrar (:)

tyvärr har de ju aldrig hänt att någon blivit unbannad förut :s

Vissa har lyckats få en unban. Läs igenom ett par trådar så hittar du nog ett par aktiva spelare som en gång varit bannade..
 
iStrike_ sa:
T.ex. dgltexas :D om jag inte minns fel var han bannad ganska tidigt eller men blev unbannad ? :)
Du behöver inte använda min ban som ett exempel, då min ban inte är de minsta lik din. Försök hitta någon annan som har fått varningar innan och sedan kommit tillbaka.
 
Du blev bannad av en anledning och fick komma tillbaka han använder bara ditt namn som exempel texas det är flertalet som har blivigt bannade för en hel del och kommit tillbaka. själv står jag för att tex greaf är permban då det är det mest allvarligaste. Sedan att man kan göra lämna träd i luften eller 1x1 pelare inte är så allvarligare dock är det regler.
 
Så sant så, men vi snackade ju inte om det, texas du var bara ett exempel inget illa menat till dig.
Jag frågade bara varför man sålt min shop när min ban fortfarande diskuteras. Så nu ska ni vara snälla mot varandra tycker jag :roll:
 
Beslutet om ban kvarstår fortfarande och låser tråden tills vidare. Låser upp igen om saker och ting ändras.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp