granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Det sunda förnuftet saknas tydligen för hela familjen.
Snott wool från Jerou bl.a.

Hejdå!


Edit: Stal även 5 stacks ironblocks, 15-20 diamantblock, en massa guldblock, mossy cobblestone, lera, tegel, pumpor från michaelo90.
 
granis sa:
Det sunda förnuftet saknas tydligen för hela familjen.
Snott wool från Jerou bl.a.

Hejdå!

skönt! han har försökt kräva mig på pengar, guld, trä och andra material, bara för att "han ramla ner i lava någonstans för länge sen" och han skulle sälja sina grejer som skulle vara värda 1000c.

Kom sedan ihåg vad han menade, det var när han besökte min källare och jag simmade i lava och han dök efter och sten-dog.
 
Ja det var ju tråkigt att han skulle bete sig på det viset. Verkade var en trevlit prick då vi pratade när han var på besök. Allt var tydligen ett spel då han snodde allt han kunde komma åt följande gång jag lämnade servern.
 
tjena. De är jag jacobsson... är inne på min kompis acc Och ville bara be om förlåtelse för det var faktist min bror som spelade och undrar om ni kunde unbanna mig ?
 
julius19198 sa:
tjena. De är jag jacobsson... är inne på min kompis acc Och ville bara be om förlåtelse för det var faktist min bror som spelade och undrar om ni kunde unbanna mig ?

troligen inte , lär dig låsa datorn alt logga ur som man ska
 
alltid kul när dom yngre tror att admins går på den där saken alla säger : Det va inte jag det va min bror , kompis. pappa, and so on
 
Tillbaka
Topp