Jerou

Medlem
Hejsan.

Kanske inte direkt ett "Hjälp! Jag har problem" dilemma men ett dilemma hur som helst. Min lillebror som spelar under nicket Jeronix påstår sig ha blivit dödad av Razzo igår på testservern. Hände väldigt nära spawn. Då vi inte har byggt något ställe där han kan husera ännu så gillar han att gå och kolla vad folk gör. Jag har väldigt svårt att tro att han skulle ha "griefat".

Han vet precis vad han får och inte får göra. Men med tanke på att han just fyllt 7 år kan där ha skett något missföstånd i fall att t.ex. Razzo har försökt fråga eller säga något åt honom och inte fått nåt svar. Jeronix brukar läsa vad som sägs i chatten men det går inte så fort och han kan ha missat det ifall det var mycket chattande just då.

Anklagar absolut inte Razzo för något men jag skulle vilja höra vad som hänt så jag kan förklara för Jeronix vad han gjorde för fel så det inte upprepas.
 
Hej.
Jag vill börja med att säga att jag inte hadde sovit på ca 20 timmar när jag var inne på servern igår.
Så minnet kan vara lite luddigt :)

Men jag har då inte dödat Jeronix med vilje eller som straff.
Tyvär är testservern en enda stor pvp zon så det är mycket lätt hänt att jag kan ha gett någon en ''klapp'' utan att det var mening.

Jag ber om ursäkt om det nu skulle vara så att jag har dödat honom.

Mvh.
RAzzo_O
 
Kanske Sterner minns nåt av händelsen för Jeronix påstår att han också var i närheten iaf några sek innan dödandet. Jag använder ordet "påstår" ifall Jeronix har läst fel.

Jeronix säger att han först blev slagen och hamnade i en grop varefter han blev slagen flera gånger tills han dog. Han hade några saker han gillade bla några flugsvampar och flera svärd. När han kom tillbaka till platsen var alla items borta.

Jag vet, inga stora grejer men det är principen att samma regler gäller på xtralarge.se som på xtralarge.se:1337.
 
Jag är mycket väl medveten om vad för regler som gälls.

Det kan inte vara så att jag var och hackade lite eller något och Jeronix kom framför.
Det har hänt mer än en gång i och med att det är en survival server.

Jag ber återligen om ursäkt ifall det nu var så att jag råkade döda Jeronix.
 
Okej, fint! Då vet jag att Jeronix inte orsakade nån sorts problem iaf utan att allt var ett misstag.
 
Tillbaka
Topp