Inväntar då att du säger till genom PM här på sidan, eller genom irc kanalen #xtralarge på Quakenet när du är klar. :D Tidsgränsen är en månad! :) Så du har på dig fram till 2012-04-15.


Jag är klar imorgon, senast i övermorgon... råkar vara så att jag är sjuk så har inget för mig på dagarna! :lol:
 
Derekerium sa:
Jahaa, såg en video i youtube ett bra tag sen så började de prata om att de stora träden i jungeln är redwood-träd, och då tänkte jag "jaha så man kallar de för redwood nu?! Åh Notch... *skaka på huvudet*.".
Notch har ju namngett vissa saker fel så jag har vant mig vid det. Men dåså. ^^

Ja det är inte lätt när en galning styr skeppet :lol:
 
Laumola96 sa:
Inväntar då att du säger till genom PM här på sidan, eller genom irc kanalen #xtralarge på Quakenet när du är klar. :D Tidsgränsen är en månad! :) Så du har på dig fram till 2012-04-15.


Jag är klar imorgon, senast i övermorgon... råkar vara så att jag är sjuk så har inget för mig på dagarna! :lol:
:twisted:

[edit:] MITT 'REDWOOD LOGS' JOBB ÄR SLUTFÖRT! Laumola96 har fått sina 600 credits och jag har tagit logsen. Tack för arbetet Laumola96. :ugeek:
 
Det var så lite så.. eller egentligen så var de galet jobbigt att få upp 108 stacks logs.. men de var de värt! ;)
 
I staden submari behöver vi hjälp med att gräva o ta bort vatten, åk dit o se om någon stadsägare är där
 
Tillbaka
Topp