Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick en varning? Du sa inte ett skit. Du bara bannade mig.....

Och står det något i reglerna om att man inte får fråga någon om dom vill träffas?
 
Det är ingen idé att du försöker snacka dig ur detta, du betedde dig som en skitstövel, och skitstövlar klarar vi oss utan.
 
Du fick varning. Dom sa till dig att sluta och kickade även dig men du kom in direkt och fortsatte att käfta.

Vet inte EXAKT vad du sa men du sa att ni skulle träffas och se om han va feg etc etc vilket kan tas som ett hot.
de flesta små pojkar brukar hota med att dom ska träffas och "spöa skiten" ur den andra. Men det vet vi ju alla att det är tomma ord endån :)
 
2ludtau.jpg


Han skickade denna och "Haha, får dig bannad nu" Han ville få oss alla bannade, klart att man blir arg?
 
Som du ser, så skrev jag att det inte behövdes då han hade varit där och snokat, jag letade sedan upp mer bevis och fann då att han hade förstört ett block ovanför en kista, vilket är griefing och griefing är ban. Jag har också printscreen om du vill ha.
 
Makarov182 sa:
Som du ser, så skrev jag att det inte behövdes då han hade varit där och snokat, jag letade sedan upp mer bevis och fann då att han hade förstört ett block ovanför en kista, vilket är griefing och griefing är ban. Jag har också printscreen om du vill ha.

Att griefa sitt eget hus då? Jag, Borglund, zdevk2 och Daimlol har byggt det huset, alla chest och allt tillsammans så att jag eller någon annan griefat något är ju strunt prat då Borglund och jag blivit ovänner just nu. Ni kan ju kolla vilka som byggt alla rumen och allt i huset som det griefats i, det är inte bara Borglund utan vi var flera spelare som gjorde detta projektet tillsammans.

Jag skulle gärna se er kolla igenom min ban, http://www.xtralarge.se/viewtopic.php?f=14&t=463, för det känns verkligen inte rätt att jag inte ens fick chansen att prata om det eller försvara mig då Borglund pratade med en admin privat in-game utan att jag kunde se vad han anklagade mig för.
 
Nixtro sa:
Makarov182 sa:
Som du ser, så skrev jag att det inte behövdes då han hade varit där och snokat, jag letade sedan upp mer bevis och fann då att han hade förstört ett block ovanför en kista, vilket är griefing och griefing är ban. Jag har också printscreen om du vill ha.

Att griefa sitt eget hus då? Jag, Borglund, zdevk2 och Daimlol har byggt det huset, alla chest och allt tillsammans så att jag eller någon annan griefat något är ju strunt prat då Borglund och jag blivit ovänner just nu. Ni kan ju kolla vilka som byggt alla rumen och allt i huset som det griefats i, det är inte bara Borglund utan vi var flera spelare som gjorde detta projektet tillsammans.

Jag skulle gärna se er kolla igenom min ban, http://www.xtralarge.se/viewtopic.php?f=14&t=463, för det känns verkligen inte rätt att jag inte ens fick chansen att prata om det eller försvara mig då Borglund pratade med en admin privat in-game utan att jag kunde se vad han anklagade mig för.

Ja den diskussionen för vi i den tråden, denna tråden handlar om kebabmannen1337 som icke kommer bli unbannad.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp