Status
Ej öppen för ytterligare svar.

granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Hade tänkt haffa dig ingame och be dig återställa det du förstört men efter lite omfundering minns jag att du sprang runt och letade saker att sno/oskyddade saker..

Att sedan MASSA items saknas från hamztas slott ute i ingenstans och att *DU* har satt ut en del av det tagna materialet i hans eget slott drar jag slutsatsen att det är du som tjuvat också.

Vad säger du om det hela?


Edit, oavsett om du stulit eller ej (vilket inte kan bevisas) så har du byggt massa randomblock överallt i hans bygge, ett solklart regelbrott.
 
okej, blir detta permanent bann?
för det kan inte vara korrekt beslut isåfall
jag har inte minne av att det stog skyltar i slottet att man inte fick mina nere i grottan plus att det inte stog vems det var medmera.
(det du menar, med att jag har satt upp random block har du missuppfattat helt)

sprang runt och letade saker att sno vad menar du då?
den gången jag var i otopia och "testade att mina på ett dimant block" så var det av nyfikenhet.
ända gången jag gjort nått olagligt var ett lövblock tror jag som jag satt i finkan förr .. .

har sköt mig bra tycker jag läst reglerna några gånger om, plus att jag aldrig har tjuvat något? :?
besviken.. på beslutet att banna mig för nått som är helt fel
 
Det är loggat att du satt massor med cobblestairs här och där i och utanför hamztas slott (bl.a på bryggan), det är solklart regelbrott av antingen "griefa inte" eller "bygg inte nära annans bygge", välj själv.

Har du inget minne av det heller?
 
okej jo jag minns . det var dumt ( regler är tills för att följas) men blir detta en permbann ?

serven är grym, trevligt folk ,händer alltid nya grejer, så jag ber dig om en chans till. alla mina polare lirar på den. Men jag förstår om du inte tycker att jag är välkommen tillbaka.
 
Självklart så blir det perm. Du har ju placerat skit överallt och tagit saker från hamzta, varför skulle du inte bli bannad?
 
Att det ska vara så svårt för folk att följa reglerna. Simpla och självklara regler borde vara lätta följa
 
Alexandberg nu snackar du gojja.
snodde ingenting av han så vad pratar du om ?

//vrf jag inte skulle bli bannad, visst 2veckor hade varit förståeligt men PERM bann för att jag satte upp trapp setg på en brygga tycker jag är långt när man har kämpat som FA* på denna serven. men förstår ert beslut ska inte bortförklara mig heller jag har gjort fel och får sota för det.
hoppas hoppas att jag får komma tbx..
 
Snarare så att du satte ut cobblestone och trappor lite överallt i borgen. Tråkigt att du valde att göra såhär.
 
Granis skulle inte jag kunna få komma in och gottgöra mina fel tex "arbetsuppgifter" eller något liknade ? !


fallQy sant, jag har gjort fel ångrar mig som fan, men gjort är gjort
 
LaBCent sa:
Granis skulle inte jag kunna få komma in och gottgöra mina fel tex "arbetsuppgifter" eller något liknade ? !


fallQy sant, jag har gjort fel ångrar mig som fan, men gjort är gjort

För att jag ens ska ge dig samma chans som jag gav dgltexas så vill jag att du svarar på följande fråga.
Varför?
Exakt vad gick genom huvudet på dig när du satte ut t.ex. de där blocken på hans brygga?
Var det vetskapen om att någon annan måste ta bort dom?
Njöt du av att sabotera för någon annan?
Tyckte du det helt enkelt blev finare så, att du hjälpte honom?
 
LaBCent sa:
Alexandberg nu snackar du gojja.
snodde ingenting av han så vad pratar du om ?
Det var någon som hade tagit en massa saker från honom, tänkte att det var du för att du hade sprungit runt där tidigare och griefat.
Det var ju inte bara bryggan heller som hade fått sig lite trappor, utan det var planterat träd + ännu mer trappor och cobble just utanför borgen.
 
jag har inte tagit något, det är jag helt oskyldig till.
men jag har placerat ut coble utanför borgen ,

Granis-
jag tänkte nog inte alls, trodde inte häller på en sån här hård bestraffning , Jag satte upp grejerna och gick vidare som inget hade hänt

DUMT jag vet ber dig om att få gott göra mina fel...om det inte är för mycket att begära..
 
LaBCent sa:


Vi säger såhär, du ber berörd medspelare om ursäkt (och blir min slav forever)!

Sen så kommer vi hålla ett litet öga extra på dig tills du har skött dig så länge att vi glömt bort allt.

EJ LÄNGRE BANNAD!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp