Nicklii

Känd medlem
Nizzee stal från Hulten & c/o hus
och med filleskillen123 rotat i fakeelks lådor och saker e borta.

klarar ni inte av att hålla fingrarna i styr så har vi inte plats för er
 
Varför blev jag bannad när jag lämna tillbaka allt + lite till och sa förlåt men jag säger Förlåt engång till.
 
Och han som tog nästan allt av mig blev inte bannad igen admin svara när jag skrev i chatten men men...
 
jag tycker att alla admins ska lungna ner sig och inte banna så många. det blir ju inga som speler snart :I
 
1337simon sa:
jag tycker att alla admins ska lungna ner sig och inte banna så många. det blir ju inga som speler snart :I

Tycker det är intressant att du försvarar nån som har brytit mot reglerna.
Speciellt när du själv har brutit mot reglerna.

1337 brukar ju stå för elite, och elite i sin tur står för att man är duktig och smart.
I ditt fall verkar det dock mer eller mindre som ett postnummer, för "elite" är du verkligen inte. :cool:
 
Håller med om att reglerna ska följas till punkt och pricka. Inga undantag. Det är skitsamma om det är någons lillebror eller en själv stöld är stöld även om du lämnar tillbaka det, läs sveriges lagstiftning, varför skulle det vara annorlunda på nätet? "Jo jag smög in i deras hus, tog alla smycken, blev påkommen så jag lämna tillbaka det till dom och gav dom 500 spänn för att säga förlåt." Det är ju skitsamma, du hade åkt på så det smäller oavsett, ALLA kistor är privat egendom förutom de som med hjälp av en skylt eller godkännande från ägaren säger att du får lov att ta från den.

"Men det är bara ett spel..." är inget argument det är ett bevis på att du inte är moraliskt kapabel till att skilja på digitalsocialitet och fysisksocialitet för oavsett är det riktiga människor du har med att göra, fysiskt hade du antagligen blivit utjagad med något långt och hårt(eventuellt vasst eller skarpladdat) i denna digitala värld blir du helt enkelt bara bannlyst. Brott bestraffas varesig det är digitalt eller fysiskt.

Jag är glad för våra admins de skördar bort agnerna från vetet, så en applåd till dom.
 
Jag kan meddela att Nizzee och filleskillen123 INTE kommer att få komma tillbaka.
Har vart och städat efter dem på järnvägen mot svartlien.
SÅDESÅ!
 
1337simon sa:
jag tycker att alla admins ska lungna ner sig och inte banna så många. det blir ju inga som speler snart :I

jo alla som spelar är ju såna som inte bryter reglerna...
vi vill inte ha lagbrytare, greifers osv...
 
Tillbaka
Topp