vet inte om detta tagits upp förut, men jag vet att det varit populärt på andra servrar...
att skapa en tråd i index där alla får skriva en kortare (seriös) presentation om sig själva och möjligen bifoga bild om så önskas... som det är nu så ha vi ju bara en bildtråd, men man får som inte reda nått om vart folk bor osv. Och det jag har märkt efter ett dygn på servern är att folk faktiskt är intresserade av varandra lika mycket som dom är intresserade av spelet... Och varför då inte göra denna enkla grej för att öka stämningen ytterligare? folk med gemensamma intressen, bostadsort eller ålder tenderar att skapa stordåd ihop... ENKELT! vad tror ni grabbz?
 
Sure.

Mamma var Göteborgare och pappa var Stockholmare, men alla bor numera i Skåne där jag är född. Är född 87. Därför är jag enligt svensklag lat som fan. ;D
Jag pluggar interaktions design på MAH, sista året(examensprojekt på g).

Mina stora intressen är design(både arkitektur-, interiör- och produktdesign), rollspel och ljudteknik.
När jag inte spelar spel på datorn eller PS3'et så bygger jag saker, främst högtalare och stereoförstärkare men också gör jag en del prototyper med microprocessorer.
(Kan förövrigt nämna att det är lättare att göra en robot med en arduino än det är att få en redstonekrets som öppnar dörrar att fungera ;P)

Jag lever ihop med min sambo, vår katt(Sally) och våra 3 kaniner(Happi², Talisman och Donnan).

Mina favorit spel består av(minecraft kanske hamnar här när det är färdigt vi får se):

Transport Tycoon(aka OpenTTD)
SimCity(SNES och 4'an)
Unreal Tournament GOTY
The Elder Scrolls III: Morrowind
Lunar 2: Eternal Blue
Final Fantasy VI, VII och VIII
Gran Turismo 3
Xenogears
Fallout 2
Syndicate
Super Mario World

Spel jag gärna spelar online då coh då på PS3:
Unreal Tournament 3
Gran Turismo 5
Little big planet
 
Why not?

Adam Linnér, har dålig fantasi gällande nicknames, annars är jag är jävligt kreativ person!

Har för tillfället två jobb;
Jobbar som personlig assistent åt en kille med multifunktionsnedsättning, kontaktperson åt en kille som har svårt socialt. Och jag jobbar även som telefonförsäljare. Fast det sista jobbet slutade jag idag. Passade inte mig.

Är även utbildad fotograf. (www.fotoadam.se)
Studerade Viebäcks Folkhögskola, Fotoskolan, åkte till Japan som slutexamen för att göra ett reportage om en tjej som flyttade till Tokyo från Eskilstuna för att studera språket.

Är väldigt intresserad av Japan, språket, religionen(Shinto) och kulturen i allmänhet. Lärde mig hela hiragana alfabetet due to boredom nu i veckan bara! Bara katakana och kanji kvar nu (dock känns kanji lite omöjligt ;) )

Ska ansöka till Gamleby Fotoskola nu till hösten. Det är Sveriges främsta reklamfotoskola. Sökte även förra året, då kom ca 180 personer kom till intervju på 24 intagningsplatser. Jag kom på sjunde reserv och jag fick höra att sjätte reserven hade tackat ja, väldigt frustrerande. Är dock väldigt stolt över mig själv och mitt fotograferande.

Planerar/har som dröm att någon dag flytta till Tokyo och studera Japanska. Men det får bli först efter Gamleby.

Har även en "personlig" blogg som jag är dålig på att uppdatera; koete.tumblr.com
 
well tanken var väl att det skulle vara lite mer CENTRALT än i förslagslådan :p dvs mer lättillgängligt... att man inte ska behöva leta :)
 
men i index "Xtralarge.se Minecraftserver Community" finns det ju tex en länk till "blockerade användare"... det är ju inte toppenuppmuntrande... men lägger man även dit en länk för "medlemmarnas presentationer" så ser det ju lite mer mysigt ut? :p där var och en får skapa sin egen tråd, så man kan gå in och läsa om var och en utan att det blir plottrigt...
folks ålder, kommun, intressen, musik och filmsmak brukar vara sånt som alla hyffsat sunda människor är nyfikna på ;P
 
Bumpar denna lite - är ju ny trots allt.

Viktor heter jag, 19 år. Studerar till Elektroingenjör med inriktning digital signalprocess.

Mitt största intresse är Synthesizers, jag äger över tiotalet. Gör musik med min polare Simon i bandet Riksgränsen.

Jag arbetar på en körskola, och till jobbet åker jag SAAB 96. Min favoritläsk är Dr. Pepper.

Kul att vara här!
 
Kan väll börja med att säga att jag William Wiklund. Alltså Willew98, Wille för William, w för Wiklund, och 98 för jag är född 1998. Jag är ganska ung jämfört med dom flesta på server. Men får ofta höra att jag låter äldre. Min mamma är uppväxt i Matfors, Sundsvall och pappa är uppväxt i Stockholm. Dom träffades på jobbet i Stockholm och därför bor vi nu i Stockholm. Jag har bott i Stockholm ända sn jag föddes och har aldrig flyttat. Inte ens flyttat lägenhet. I Stockholm e jag född där har jag min familj. Jag går i 6:an i en skola på Östermalm. Jag har spelet Minecraft i omkring 4 månader. Och på den är servern sen 16 februari. Jag har spelat på Minetown och Ultimate Minecraft innan. Jag har spelat väldigt mycket på UM, fast det var inte riktigt samma sak. Det är mycket mer trevligare på den här servern.

Nåra saker jag gillar att göra:
Minecraft
Titta på tv
Innebandy
Fotboll
Handboll
Och kansteke lite Call of Duty BO och MW2
 
Dog denna? Aja, wth jag kör på.

Emil heter jag och är född i storstaden Örebro en gång i tiden då det magiska året var 1987.
Under mina första år i livet bodde jag i ett trevligt litet samhälle som heter Ramsberg tillsammans med min mor, min präst till far, min syster, min bror och en lillebror som trillade in när jag var 8 år svingammal.

Vi levde i harmoni i denna håla i massor av några år tills min gode prästpappa fick en tjänst i den fantastiskt värdelösa byn Kopparberg. Där gick jag i skola och levde satan fram tills året var 2006 och månaden var inte sommar längre. Innan detta så gick jag på John Bauergymnasiet i Örebro.
Kommer du ihåg det jag skrev om månad, inte och sommar? När den månaden anlände på perrongen så fick jag praktik på min halvbror Stefans företag, vilket bar det vackra namnet Buster AB.

När året senare det året slog om till 2007 fick jag mig en fast anställning och jag jobbar där än idag. Det vi utövar på Buster AB är Internetutveckling och jag är en såndär webbprogrammerare. Programeringsspråket vi dyrkar är ColdFusion, men vi smäller också av några rader HTML, CSS och JavaScript då och då.

Tack för mig!
Och glöm inte att du kan köpa min signerade självbiografi i pausen.
 
Min tur då :)

Zara heter jag och är 17 vårar gammal , bor i Vetlanda men studerar på Vård och omsorgs linjen i Eksjö, Ska förmodligen vidarutbilda mig efter det också tror jag
Har spelat spel på dator sen jag var väldigt liten kanske 7-8 år eftersom min pappa har spelat ganska mycket.Spelar helst simulatorer,äventyr eller action så mycket Sims3 och Minecraft ;)

Annars på fritiden sysslar jag mycket med mina 3 små husdjur som är tamråttor eller så är jag ute och går mycket :)

Varför heter jag just Skonulf?
Innan spelade jag i en clan i Mw2 som hette Vanish där en gång en liten kille som var kompis med någon i clanen var med och spelade.Han nickade snöret och vi retades lite med honom så jag började nicka Ms.Skon och sen efter det började jag nicka Ms.Skonulf efter att min ex pojkväns katt kallades för Kirhulf.. Skulle igentligen bli Ms.Skonhulf men jag hade så många färger i mitt namn så det blev för långt för det :)

Jag började spela Minecraft genom Kojjan som spelade på samma Counter-strike source server som jag innan. Den hette Dubbelklicka och där var jag känd under namnet [Chucky]. Har blivit lärd minecraft genom Xtralarge och tycker det är en trevlig server och har inte spelat på någon annan stor Public server sen jag började här.

Det var lite om mig
/Skonulf
 
Eric heter jag :) Född och bott i Sundsvall hela mitt liv, fyller 20 i Oktober, tagit studenten och har huvudet inställt på att bli trafiklärare.

På min fritid gillar jag att träna på gym, springa, cykla, vara ute i naturen eller dylikt. Jag övar även bågskytte på hög nivå, började med det för 11 år sedan, och så har jag mitt lilla intresse för minecraft just nu :) bild(er) finns redan här på forumet, vill ni veta mer är det bara att fråga! :mrgreen:
 
Tillbaka
Topp