Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jaha, så pga att vi griefa och hade oss på en server vi inte ville vara kvar på så betyder det att man kommer göra samma på denna servern?

Wow.
 
Pometal sa:
Jaha, så pga att vi griefa och hade oss på en server vi inte ville vara kvar på så betyder det att man kommer göra samma på denna servern?

Wow.

Jag skummade igenom deras regler och de är ganska lika våra, dvs sunt förnuft. Kan du inte följa dom där, varför skulle du kunna det här?

Och så bad myskoxe om en förklaring, upplys oss så kanske du får fortsätta spela här?
 
Ok, jag pratade precis med Silen_Oz. Han jag spelade med, fast det visade sej att det var hans polare på LANet som heter Marcus.

Ja, vi griefade. Men eftersom att jag skulle byta server så trodde inte jag det skulle ge såna konsekvenser. Men jag vet att det var riktigt dumt gjort. Jag blev hetsad av han Marcus. Jag har hållit mej till reglerna hela tiden och ser inga problem med dom liksom. Men jag ville spela i en större server och fick allmänt ryck. Men nu har man gjort det och ärligt talat, inners inne var det inte så "roligt" som man först trodde. Det är faktiskt inte något man får suget till att göra igen.

Jag är rätt kass på att förklara hur jag menar. Det är nog allt jag har att säga egentligen. Tycker ni inte jag förtjänar att vara en medlem så är det inte mycket mer jag kan göra åt saken. Men jag kan ju försäkra er om att denna bann vad en rätt säker "ånger" för att göra nåt sånt igen. Så det kommer ju knappast upprepas! Inte ens lite.

Det är nog allt jag har att säga. Hoppas på en andra chans att kunna vara kvar och visa att låta bli greifing är inte svårt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp