Re: reakon1337 - 1v ban

ClowneN sa:
reakon1337 åker på 1 veckas ban för att han invitat en griefer.
Jasså så jag vart tydligen bannad av en massa olika saker, ni kommer med anorlunda svar till bannen ni admins.
Så någon som vet det riktiga svaret varför han vart bannad ?
 
Re: reakon1337 - 1v ban

reakon1337 sa:
ClowneN sa:
reakon1337 åker på 1 veckas ban för att han invitat en griefer.
Jasså så jag vart tydligen bannad av en massa olika saker, ni kommer med anorlunda svar till bannen ni admins.
Så någon som vet det riktiga svaret varför han vart bannad ?

"1. Placerat ut ett flertal vattenkällor precis utanför Lagunens stadsskydd. (Grief)
2. Mine:at precis utanför Lagunens stadsskydd. (Grief)
3. Använt något sorts fusk, dina tunnlar där nere är spikraka och leder direkt till guld samt diamant, iron har du helt missat. Inget som helst ljus där nere över huvud taget. Detta tyder på fusk."

Han började även ljuga i bantråden ägnad honom. Vad är det du inte förstår?
 
Re: reakon1337 - 1v ban

fallQy sa:
reakon1337 sa:
ClowneN sa:
reakon1337 åker på 1 veckas ban för att han invitat en griefer.
Jasså så jag vart tydligen bannad av en massa olika saker, ni kommer med anorlunda svar till bannen ni admins.
Så någon som vet det riktiga svaret varför han vart bannad ?

"1. Placerat ut ett flertal vattenkällor precis utanför Lagunens stadsskydd. (Grief)
2. Mine:at precis utanför Lagunens stadsskydd. (Grief)
3. Använt något sorts fusk, dina tunnlar där nere är spikraka och leder direkt till guld samt diamant, iron har du helt missat. Inget som helst ljus där nere över huvud taget. Detta tyder på fusk."

Han började även ljuga i bantråden ägnad honom. Vad är det du inte förstår?

Okej...
 
Re: reakon1337 - 1v ban

Hittat spikraka gångar till diamant. Exploits gillar vi inte.

Sånt belönar vi med en permanent ban.
 
Ifall någon kommenterar "men han kanske bara struntade i järn och annat för sånt behövde han inte" så har vi det här. Herr spikraka-tunnlar lyckades hitta 41 diamanter på 8 minuter vid ett tillfälle. Ett annat tillfälle så 30 diamanter på 10 minuter.
Hej då, fuskare!
 
Tillbaka
Topp