granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Vet inte riktigt hur du tänkte, men du tog guldblock ur solsidan och det är ett solklart (hhihi) regelbrott.
Banned.
 
Varför FÖRSÖKTE du ens ta dom? Och varför satte du inte tillbaka dom när du märkte att det inte var skydd? Istället loggade du ut när fallQy kom.
 
Alexandberg sa:
Varför FÖRSÖKTE du ens ta dom? Och varför satte du inte tillbaka dom när du märkte att det inte var skydd? Istället loggade du ut när fallQy kom.
förlåt, jag vart så stressad att jag sprang o disconnecta, tänkte logga in efteråt och lägga tillbaks allt/lämna det till admin. men han inte..
 
Kvisten sa:
Mycket tråkigt att det ska behöva bli såhär, jag trodde faktiskt bättre om dig :(
hadde lite tråkigt... förlåt förlåt förlåt alla, jag ger gärna tillbaks för vad jag gjort men, granis permbanna mig så jag kan inget göra om ni inte snackar med honom :)
 
girighet har vi alla, efftersom vi inte är mer än människor, men detta tar inte granis lätt, eftersom regler är regler :shock:
 
Den som griefar har inget på servern och göra och bör aldrig unbannas :)
Tänk först handla sedan.
 
jag vet att jag gjort fel. alla som blit bannade vet det antagligen åxå. jag måste säga att detta är en av dom bästa servrarna som jag spelat på, och att granis och alla andra admins håller reglerna stenhårt för att alla ska hadet bra :) tyvärr så klantade jag mig och ångrar det stort och vill helst bara ge tillbaka allt och få besöksförbud i solsidan. men, jag blev bannad och kan som sagt inget göra:) kan iaf vara aktiv på forumen, där jag inte kan griefa XD
 
Tillbaka
Topp